Ας υποθέσουμε ότι έχετε στο γκαράζ σας την πανίσχυρη και πανάκριβη Chiron, αλλά πρέπει να κατέβετε στο κέντρο της πόλης για μια δουλειά.
Θα εμπιστευόσασταν το supercar σας σε κάποιον άγνωστο ενός ιδιωτικού parking; Γιατί φανταζόμαστε ότι σε καμία περίπτωση δε θα το παρκάρετε έξω στο δρόμο…Τι κάνετε λοιπόν;
Η Bugatti έχει την απάντηση και είναι το νέο της όχημα, το οποίο παρουσίασε πρόσφατα στην Έκθεση CES 2022 στο Λας Βέγκας. Πρόκειται για το πρώτο δίτροχο όχημα της γαλλικής εταιρείας. Όχι, δεν είναι μοτοσυκλέτα, ούτε καν ποδήλατο, αλλά ένα ηλεκτρικό πατίνι!
Σύμφωνα με τη Bugatti κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την αμερικάνικη Bytech, ενώ προσφέρεται με τρεις διαφορετικές αποχρώσεις (μπλε, ασημί, μαύρο). Διαθέτει Led φως εμπρός-πίσω, στο τιμόνι και στη βάση του.
Σημειώνεται ότι το έμβλημα της Bugatti έχει τοποθετηθεί χαμηλά στην κολόνα του τιμονιού. Τώρα μην περιμένετε από ένα ηλεκτρικό πατίνι επιδόσεις ανάλογες με αυτές μιας Bugatti. Χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτεράκι 700 watt, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει στο πρόγραμμα οδήγησης Sport είναι 30 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα
Για εξοικονόμηση ενέργειας υπάρχουν επίσης τα προγράμματα οδήγησης Economy και City με ανώτερη ταχύτητα 15 και 20 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας ανέρχεται στα 35 χλμ.
Όταν εξαντληθεί η μπαταριά βγαίνει και μπορεί να φορτίσει σε οικιακή πρίζα εντός περίπου 4 ωρών. Πάντως είναι αρκετά εύκολη η μεταφορά του, καθώς ζυγίζει μόλις 16 κιλά, διότι το πλαίσιο του είναι κατασκευασμένο από κράμα μαγνησίου και αλουμινίου.
Το βάρος που μπορεί να σηκώσει, σύμφωνα πάντα με τη Bugatti, είναι 110 κιλά, ενώ μπορεί να ανηφορίσει σε δρόμο με κλίση έως και 15 μοίρες.
Πόσο κοστίζει το ηλεκτρικό πατίνι της Bugatti; Άγνωστο, αλλά σίγουρα την τιμή θα εκτοξεύει από μόνο του το λογότυπο της…