Φωτογραφία σε καλντερίμι για τον πύραυλο SUV για τη Hyundai, το Kona N, ίσως αναρωτηθείτε.
Μπορεί να εξελίχθηκε στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, μπορεί να σε προδιαθέτει ανεβάζοντας την αδρεναλίνη στα ύψη, αλλά μη ξεχνάτε ότι έχει 173 χλστ. απόσταση από το έδαφος, υπογραμμίζοντας έτσι την SUV καταγωγή του.
Διαβάστε ακόμα
Και αν δεν είστε οπαδοί των SUV αλλά θέλετε να ζήσετε την αδρεναλίνη που προσφέρει απλόχερα η Hyundai για ρίξτε και μια ματιά στα εξίσου σπορ μοντέλα τα i20 N και i30 N.
Eπιστροφή όμως στο Kona N, με τις ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 235/40 με θέα τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων με την ένδειξη “Ν” και ας πάμε στο πίσω μέρος όπου ξεχωρίζουν οι δύο εξατμίσεις στις άκρες του αμαξώματος με τον διαχύτη ανάμεσά τους.
Επιπλέον είναι διαφορετικά το σύνολο προφυλακτήρες-μάσκα, και εάν δεν θέλετε το σιελ αγωνιστικό χρώμα της Hyundai, υπάρχουν και άλλοι χρωματισμοί, όπως για παράδειγμα μαύρο, κόκκινο, γκρι, ενώ οι κόκκινες διακριτικές λεπτομέρειες στον μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα, πέρα από τα logo “N” στην πόρτα των αποσκευών και στη μάσκα, τονίζουν το πιο γρήγορο Kona.
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού το βλέμμα καρφώνεται στο τιμόνι με τα δύο γαλάζια μπουτόν και στο ένα κόκκινο.
Το αριστερό γαλάζιο είναι για να αλλάζει το οδηγικό προφίλ, Sport, Eco, Comfort, αλλάζοντας και το χρώμα στο καντραν των 10,25 ιντσών.
Το δεξί γαλάζιο για πέντε διαφορετικές παραμετροποιήσεις του οδηγικού προφίλ όπου αναλόγως με την επιλογή «ρυθμίζει» ροπή, ανάρτηση, τιμόνι, λειτουργία του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, τον ήχο της εξάτμισης.
Το κόκκινο με τα αρχικά N Grin Shift, σας επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του κινητήρα για 20 δευτ.
Όμως για λόγους ασφαλείας μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα για να το ενεργοποιήσετε ξανά.
Καθίσματα τύπου bucket συμπληρώνουν το εσωτερικό.
Η μονάδα ισχύος είναι 2λιτρη turbo 280 ίππων με 392 Nm από τις 2.100 σ.α.λ. που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.
Και όταν το «θηρίο» κάτω από το καπό ζωντανέψει τι γίνεται;
Είναι απλά θέμα οδηγού να επιλέξει το πώς θέλει να κινηθεί.
Για μέσα την πόλη δε θα λέγαμε ότι «νιώθει» ευχάριστα. Δε θα φέρει αντίρρηση, αλλά θα κουράσει οδηγό και επιβάτες κατά κάποιον τρόπο καθώς οι τόσες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων εντός του αστικού ιστού δεν είναι ότι το καλύτερο για μια σφικτή ανάρτηση.
Είναι σπορ το αυτοκίνητο μην το ξεχνάμε αυτό.
Αλλά εκεί που πραγματικά το αυτοκίνητο θα δείξει το χαρακτήρα του είναι όταν ακολουθήστε αυτόν τον δρόμο που απλώνεται μπροστά σας με ποικιλία στροφών, όπου εκεί θα ενθουσιαστείτε μρ το κοφτερό τιμόνι με 1.75 στροφές από άκρη σε άκρη, το πώς επιταχύνει από στροφή σε στροφή, με τις κλίσεις να μην επηρεάζουν καθόλου την τροχιά που έχετε προδιαγράψει, ενώ τα φρένα δε θα σας φέρουν σε δύσκολη κατάσταση.
Είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για«ανήσυχους» οδηγούς, που διακρίνονται για το σπορτιφ χααρακτήρα τους, που δεν κάνουν εκπτώσεις σε ο,τι αφορά το SUV style με τη Hyundai να έχει αφουγκραστεί το όλο ζήτημα και το προσφέρει στο «πακέτο» Kona N.
Να αναφέρουμε και τις επιδόσεις, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 5.5 δυτ. η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 10.6 λίτρα/100 χλμ. (αν και όταν αγοράζεις ένα SUV με 280 άλογα, την κατανάλωση την προσπερνάς), ενώ οι εκπομπές σύμφωνα με το WLTP είναι 194 γρ./χλμ.
Τιμές, από 42.990 ευρώ