H Taycan Sport Turismo είναι η τελευταία έκδοση του ηλεκτρικού σπορ μοντέλου της Ρorsche.
Απευθύνεται σε άτομα που θέλουν να συνδυάσουν την καθημερινή χρηστικότητα της Taycan Cross Turismo με τη δυναμική του σπορ της Taycan Sport Turismo.
Ως το πρώτο μέλος της οικογένειας Taycan Sport Turismo, η GTS αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη Φεβρουαρίου 2022, με τα άλλα μοντέλα να ακολουθούν μόλις τρεις εβδομάδες αργότερα στα μέσα Μαρτίου.
«Η έλευση της Sport Turismo ως τρίτη παραλλαγή αμαξώματος της Taycan προσθέτει ένα sport μοντέλο στη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μας», τονίζει ο Kevin Giek, αντιπρόεδρος στη γραμμή παραγωγής της Taycan. «Είμαι βέβαιος ότι η νέα έκδοση θα συνεχίσει την επιτυχία της Taycan. Η ισορροπία και η ποικιλία μεταξύ των πέντε μοντέλων Sport Turismo είναι κάτι που βρίσκω ιδιαίτερα ελκυστικό καθώς η γκάμα περιλαμβάνει τα πάντα, από ένα απίστευτα ευέλικτο πισωκίνητο αυτοκίνητο μέχρι το εξαιρετικά ισχυρό Turbo S καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος αγοραστών-φίλων της Porsche» σχολίασε ο Giek.
Από την άνοιξη θα υπάρχουν συνολικά πέντε μοντέλα για να διαλέξετε:
- Taycan Sport Turismo με 240 kW (326 ίπποι) και κίνηση στους πίσω τροχούς, προαιρετικά διαθέσιμο με Performance Battery Plus και 280 kW (380 ίππους), από 86.495 ευρώ
- Taycan 4S Sport Turismo με 320 kW (435 ίπποι) και τετρακίνηση, προαιρετικά διαθέσιμο με Performance Battery Plus και 360 kW (490 ίπποι), από 107.439 ευρώ
Taycan GTS Sport Turismo με 380 kW (517 ίπποι) και τετρακίνηση, από 132.786 ευρώ
- Taycan Turbo Sport Turismo με 460 kW (625 ίπποι) και τετρακίνηση, από 153.968 ευρώ
- Taycan Turbo S Sport Turismo με 460 kW (625 ίπποι) και τετρακίνηση, από 187.288 ευρώ
Όλες οι τιμές αφορούν τη γερμανική αγορά περιλαμβάνουν ΦΠΑ 19% τοις εκατό
Σε ο,τι αφορά τις επιδόσεις η Taycan Turbo S Sport Turismo, η πιο ισχυρή δηλαδή για τα 0-100 χλμ./ώρα σταματάει τα χρονόμετρα στα 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.
Η έκδοση με τη μεγαλύτερη αυτονομία είναι η Taycan 4S Sport Turismo, με 498 χιλιόμετρα έχοντα ως βάση τα νούμερα του WLTP.
Ως μέρος της τελευταίας γενιάς Taycan, τα τετρακίνητα μοντέλα Sport Turismo διαθέτουν μια ιδιαίτερα αποτελεσματική στρατηγική κίνησης. Οι λειτουργίες θερμικής διαχείρισης και φόρτισης έχουν επίσης βελτιωθεί.
Oι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν από 5 έως 80% σε 22 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει επίσης ότι χρειάζονται μόνο πέντε λεπτά φόρτισης για να δημιουργηθούν επιπλέον 100 χλμ. αυτονομίας.
Πανοραμική οροφή με Sunshine Control είναι διαθέσιμη ως εξτρά στην Taycan Sport Turismo. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι η ηλεκτρική προστασία από αντανάκλαση.
Η νέα πανοραμική οροφή με Sunshine Control έχει ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την ηλεκτρική αντιθαμβωτική προστασία. Η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια χωρίζεται σε εννέα τμήματα που μπορούν να ελεγχθούν μεμονωμένα. Αυτό σημαίνει ότι συγκεκριμένα τμήματα ή ολόκληρη η οροφή μπορούν να γίνουν διαφανή ή αδιαφανή. Όταν ρυθμιστεί στο τελευταίο στάδιο με θέα τον ουρανό, το εσωτερικό παραμένει πλημμυρισμένο από φως.
Εκτός από αυτές τις ρυθμίσεις Clear και Matt, μπορείτε επίσης να επιλέξετε Semi ή Bold. Αυτά είναι προκαθορισμένα μοτίβα με στενά ή φαρδιά τμήματα. Διαθέτει ακόμη και μια δυναμική ρύθμιση Roller Blind, η οποία ενεργοποιεί μια ακολουθία εναλλαγής στα επιμέρους τμήματα όταν ο οδηγός της Taycan σύρει το δάχτυλό του πάνω από μια εικόνα της οροφής στην οθόνη.
Η ακριβής χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών εξαρτάται από τον εξοπλισμό που περιλαμβάνεται. Σε συνδυασμό με το Sound Package Plus, ο χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει έως και 446 λίτρα.
Με το BOSE Surround Sound System επί του αυτοκινήτου που περιλαμβάνεται στάνταρ όπως στην Taycan Turbo Sport Turismo, μπορεί να χωρέσει 405 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα (διαιρούμενη αναδίπλωση 60:40), η χωρητικότητα μπορεί ακόμη και να επεκταθεί στα 1.212 ή 1.171 λίτρα αντίστοιχα. Και αυτό πριν ληφθούν υπόψη τα 84 λίτρα στον μπροστινό χώρο αποσκευών .
Η Taycan Sport Turismo είναι επίσης μοντέλο αιχμής όσον αφορά την άνεση, τα χαρακτηριστικά ασφαλείας και την ψυχαγωγία. Με το προαιρετικό Remote Park Assist, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει εξ αποστάσεως την είσοδο και την έξοδο από ένα χώρο στάθμευσης χωρίς να χρειάζεται να κάθεται πίσω από το τιμόνι. Αυτόματος έλεγχος είναι δυνατός για παράλληλους και κάθετους χώρους στάθμευσης καθώς και γκαράζ. Το σύστημα εντοπίζει αυτόματα έναν χώρο και τον μετρά με τη βοήθεια αισθητήρων υπερήχων και κάμερας.
Εκτός από το Apple Car Play, το Android Αuto έχει επίσης ενσωματωθεί στο σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας Ρorsche (PCM).
Εκτός από τα iPhone, υποστηρίζονται πλέον και smartphone που χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα Google – Android.
Επιπλέον, ο φωνητικός βοηθός Voice Pilot είναι πλέον ακόμη καλύτερος στην κατανόηση των οδηγιών στην κανονική ομιλία. Το σύστημα πλοήγησης υπολογίζει πιο γρήγορα, χρησιμοποιεί κυρίως την ηλεκτρονική αναζήτηση για να βρει σημεία ενδιαφέροντος (POI) και εμφανίζει τις πληροφορίες του πιο καθαρά. Το Charging Planner (σταθμοί φόρτισης) έχει βελτιωθεί περαιτέρω, είναι καλύτερο στον προγραμματισμό σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης και αποφεύγει σύντομες στάσεις φόρτισης. Επιπλέον, οι σταθμοί φόρτισης μπορούν πλέον να φιλτράρονται ανά κατηγορία απόδοσης.
Όταν το αυτοκίνητο απευθύνεται σ κοινό που απαιτεί, τότε οι υπηρεσίες είναι υψηλού επιπέδου…