Συχνά οι πολέμιοι των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, στρέφουν τα «βέλη» τους όχι μόνο στο θέμα της αυτονομίας, αλλά και στην έλλειψη οδηγικής απόλαυσης.
Τη δική του απάντηση έδωσε το νέο Hyundai IONIQ 5, το οποίο πρόσφατα υποβλήθηκε στο γνωστό τεστ αποφυγής «ταράνδου» από το km77.com. Για την ακρίβεια η εν λόγω δοκιμή στόχο έχει να δείξει πόσο αποτελεσματικά μπορεί να αποφύγει το αυτοκίνητο με ελιγμό ένα εμπόδιο που θα εμφανιστεί ξαφνικά στο δρόμο του.
Σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα το κορεάτικο ηλεκτρικό μοντέλο ήταν από τα γρηγορότερα που ολοκλήρωσαν τη δοκιμή αποφυγής εμποδίου με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα, περνώντας ανάμεσα από τους κώνους. Μόνο δυο άλλα ηλεκτρικά μοντέλα κατάφεραν να ολοκληρώσουν τη δοκιμή με υψηλότερη ταχύτητα.
Σημειώνεται ότι το IONIQ 5 που χρησιμοποιήθηκε ήταν πισωκίνητο, διέθετε τη μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 72.6 kWh (διατίθεται και με 58 kWh), είχε ισχύ 218 ίππων, ενώ οι τροχοί των 19 ιντσών ήταν ντυμένοι με ελαστικά Michelin Primacy 4, διαστάσεων 235/55 R19 105W.
Δείτε ακόμα
Επίσης ο οδηγός είχε επιλέξει το τρίτο από τα τέσσερα συνολικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διαδικασία της πέδησης. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι και με τέσσερις επιβάτες στην καμπίνα και με φορτίο, κατάφερε να κινηθεί με αρκετή ευελιξία σε όλες τις συνήθεις συνθήκες κυκλοφορίας.
Στην ευστάθεια του IONIQ 5 συμβάλει το βάρος των δυο τόνων, το χαμηλό κέντρο βάρους, το μακρύ του μεταξόνιο, το επικοινωνιακό και ακριβές του σύστημα διεύθυνσης, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και η νέα πλατφόρμα E-GMP πάνω στην οποία έχει ανεγερθεί.