Κατά την πρώτη ημέρα του rally Monte Carlo, στις πρώτες δύο Ειδικές Διαδρομές του πρώτου αγώνα της νέας εποχής του WRC, τα «παλιά» κόκκαλα των αγώνων, έδειξαν το δρόμο σε πολύ νεότερα πληρώματα.
Οι δύο Sebastian, Ogier και Loeb, (Τοyota Yaris Rally1, Ford Puma Rally1 αντίστοιχα) και παρά το γεγονός ότι οι δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές διεξήχθησαν υπο το φως των προβολέων ήταν οι ταχύτεροι.
Δε τίθεται ζήτημα ότι οι δύο Γάλλοι που αθροίζουν 17 παγκόσμιους τίτλους είναι οι πιο έμπειροι του αγώνα, αλλά για «δείτε» και με άλλο μάτι τον 48χρονο Loeb που ήρθε κατευθείαν από το Ντακάρ, όπου για 14 ημέρες ταρακουνήθηκε στους αμμόλοφους και στις πέτρες της Σαουδικής Αραβίας και χωρίς «ανάσα» επέστρεψε στην Ευρώπη για να λάβει μέρος στο rally Monte Carlo.
Διαβάστε ακόμα
Φυσικά ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα. Τρεις γεμάτες από χλμ. ημέρες…
Από την άλλη οι δύο “Seb” έδειξαν –τουλάχιστον τη νύχτα- ότι βρήκαν γρήγορα τις ιδιαιτερότητες της υβριδικής τεχνολογίας.
Στο πώς και στο πότε δηλαδή ο κάθε οδηγός θα είναι σε θέση να εξοικονομήσει και να χρησιμοποιήσει αυτή την επιπλέον ισχύ κατά τη διάρκεια μιας Ειδικής Διαδρομής.
Η αποτελεσματική αξιοποίηση όλης της διαθέσιμης ισχύος και ενέργειας θα είναι το κλειδί για τη νίκη στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, και οι δύο Γάλλοι το «κουμπί» το βρήκαν αμέσως.
Όπως και να το κάνουμε η εμπειρία παίζει το ρόλο της.
Όχι ότι δεν είναι έμπειροι οι Neuville και Tanak που αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα (κιβώτιο, φρένα) στο Hyundai i20 Rally1 (και να επαληθεύονται οι πληροφορίες ότι η Hyundai δεν είναι τόσο έτοιμη στην αυλαία του πρωταθλήματος) με τον τρίτο οδηγό της ομάδας τον Solberg, που μαζί με τον πατέρα του Solberg έχουν αναγάγει σε επιστήμη την επικοινωνία μέεσω των social media, αντιμετώπισε πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση, τονίζοντας ότι άκουγε περισσότερο το μοτέρ, παρά τον Edmondson.
Τον Rovanpera τον περιμέναμε πιο ταχύ, αλλά επηρεασμένος από την εγκατάλειψη στον τρίτο σκέλος του shakedown και όπως δήλωσε ο ίδιος δεν έχει βρει την ιδανική ισορροπία με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μια διαφορά, ελπίζοντας να ανακάμψει στη συνέχεια.
Κατά τα άλλα η εκκίνηση μπροστά από το επιβλητικό φωταγωγημένο Casino ήταν φαντασμαγορική, ενώ οι θεατές στις Ειδικές Διαδρομές δημιούργησαν και πάλι φοβερή ατμόσφαιρα.
Tην Παρασκευή 21 Ιανουαρίου ο η δεύτερη μέρα του αγώνα περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές, 3Χ2, 97,86 χλμ. από τις οποίες οι δύο ήταν στον αγώνα το 2006.
Για να δούμε πως θα εξελιχθεί η 2η ημέρα του συναρπαστικού όπως αναμένεται για τη συνέχεια rally Μonte Carlo.