Όσο και να ψάχνετε δεν θα βρείτε διαφορές του Plug-in hybrid Αudi Q3, από τις άλλες εκδόσεις.
Η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στο μπροστινό αριστερό φτερό, όπου εκεί είναι η παροχή για φόρτιση της μπαταρίας και η ένδειξη “e” στην πόρτα των αποσκευών.
Πως μεταφράζεται αυτό από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών.
Συνδυάζει κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρογεννήτρια.
Διαβάστε ακόμα
Ο κινητήρας είναι 1.4 λίτρων βενζίνης απόδοσης 150 ίππων με ροπή 250 Nm, που συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 85 kW (116 ίπποι).
Ετσι η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 245 ίππους με 400 Nm ροπής, με 4 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, auto, comfort, dynamic, individual, ενώ ρυθμιζόμενες είναι και οι αναρτήσεις, αλλάζοντας εκτός των άλλων και την αίσθηση του τιμονιού .
Το κιβώτιο είναι αυτόματο, τεχνολογίας S-tronic, 6 σχέσεων με paddles στο τιμόνι.
Το αυτοκίνητο ξεκινάει πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα και με την ηλεκτρική ενέργεια κινείστε για 40 χλμ. περίπου.
37 χλμ. έδειξε το κομπιούτερ στον ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) μετά από πλήρη φόρτιση.
Και μετά αναλαμβάνει ρόλο ο βενζινοκινητήρας που η μέση κατανάλωση δε ξεπέρασε τα 6.1 λίτρα/100 χλμ.
Επίσης με 36 γρ./χλμ. εκπομπές ρύπων WLTP δεν καταβάλλονται τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ενώ κυκλοφορεί καθημερινώς στον Δακτύλιο.
O χώρος των αποσκευών προσφέρει 300 λίτρα, καθώς κάτω από την επένδυση βρίσκεται η μπαταρία ενώ λόγω έλλειψης χώρους η ρεζέρβα έχει αντικατασταθεί από κιτ ελαστικού.
Οδηγώντας το υβριδικό Q3 το αυτοκίνητο πέρα από τη συμπαγή κατασκευή χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την ησυχία που επικρατεί στο εσωτερικό. Αυτό υπογραμμίζεται και από την ποιότητα η οποία βαθμολογείται με υψηλό βαθμό.
Η άνεση είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό του γερμανικού SUV.
Η περιμετρική ορατότητα δεν αφήνει «νεκρές» γωνίες
Δε στερείτε αυτό που λέμε «ρεπρίζ» ενώ όλες οι λειτουργίες προβάλλονται στην οθόνη αφής 10,1 ιντσών ενώ ενεργοποιώντας το e-tron mode υπάρχουν οι επιλογές “Battery Charge” και “Βattery Hold” δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον οδηγό να επιλέξει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Ή να διατηρηθεί στο ίδιο επίπεδο, ή να την αυξήσει με ανάκτηση ενέργειας.
Επίσης δίνεται η δυνατότητα όταν ο οδηγός έχει επιλέξει από το Drive Mode την επιλογή Dynamic και έχει τοποθετήσει τον επιλογέα στη θέση “S” και πατήσει όλο το γκάζι βαθιά, ο οδηγός έχει στη διάθεση του όλη τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα για 10 δευτ.
Μόλις αφήσει το γκάζι ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά ενέργεια φορτίζοντας την μπαταρία.
Για τους φίλους των επιδόσεων η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 7,3 δευτ. και οι τιμές ξεκινούν από τα 47.750 ευρώ και για την πιο σπορ έκδοση την S-Line από τα 52.550 ευρώ.