Loeb-Galmiche-Ford Puma Rally1 νικητές στο rally Monte Carlo. Φοβερή νίκη όπως και αν προήλθε αν σκεφτούμε ότι ο Loeb ήρθε στον αγώνα του Πριγκιπάτου μετά από 14 ημέρες ταλαιπωρίας συμμετέχοντας στο Ντακάρ.
Chapeau, που λένε και οι Γάλλοι, για Loeb, για την τεράστια αυτή επιτυχία του, που πέρα από τα κύπελλα και τις σαμπάνιες δίνει το μήνυμα ότι τα παλιά κόκαλα αντέχουν ακόμα…
Διαβάστε ακόμα
Μια νίκη ξεχωριστή, που δίνει στον Γάλλο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητές, η αξία του δεύτερου που δεν είναι άλλος από τον Ogier.
Oι δύο “Seb” που μονομάχησαν από την αρχή, σε δικό τους αγώνα, συγκεντρώνοντας πάνω τους όλους τους προβολείς.
Ας δούμε όμως πως εξελίχτηκε η τελευταία ημέρα, που έφερε τα πάνω – κάτω στην κορυφή.
Το έχουμε πει ένα εκατομμύριο φορές και θα το ξαναπούμε άλλες τόσες. Οι αγώνες τελειώνουν στη ράμπα του τερματισμού,
Και στο rally Monte Carlo η νίκη παίχτηκε στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή όταν ο Ogier ήταν μπροστά στη γενική κατάταξη για περισσότερα από 20 δευτ. Αλλά ένα αριστερό μπροστινό κλατάρισμα, μέσα στο παιχνίδι των αγώνων αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει 34.1 δευτ. και να «πέσει» στη δεύτερη θέση, 9.5 δευτ. πίσω από τον Loeb.
Tελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα η Power-Stage 14.26 χλμ. (επαναλαμβανόμενη ως Ειδική Διαδρομή).
Ο Ogier χρεώνεται με ποινή 10 δευτ. για jumb-start (γρηγορότερη εκκίνηση από την προβλεπόμενη) και έτσι η διαφορά των 9.5 δευτ. γίνεται 19.5 δευτ.
Μεγάλη για να καλυφθεί στα 14.26 χλμ. της Ειδικής Διαδρομής, αν και στους αγώνες όλα γίνονται.
Στην Power-Stage, που δίνει τους επιπλέον βαθμούς σε πλήρωμα και ομάδα, τον ταχύτερο χρόνο τον σημειώνει ο Rovanpera, με Evans, Neuville, Loeb, Ogier να συμπληρώνουν την πρώτη 5άδα.
Ετσι ο Loeb κατακτά τη νίκη στο rally Monte Carlo. Η 8η για τον Γάλλο, στο Μονακό, που στην ηλικία των 48 χρόνων γίνεται ο μεγαλύτερος οδηγός -σε ηλικία- που κατακτά νίκη σε αγώνα του WRC. Η πρώτη νίκη για την Isabelle Galmiche στο WRC, στον πρώτο της μάλιστα αγώνα με τον Loeb.
Στον πρώτο αγώνα του πληρώματος με την ομάδα της Ford M-Sport, που τη νίκη τη συμπληρώνει η τρίτη θέση των Breen-Nagle στην πρώτη τους εμφάνιση και αυτοί με την ομάδα της Ford M-Sport στα bucket του Ford Puma Rally1, έχοντας «σάντουιτς» τους Ogier-Veillas (Toyota Yaris WRC) στην πρώτη συμμετοχή ως πλήρωμα.
Το συμπέρασμα που προκύπτει από την πρεμιέρα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι ότι οι δύο μεγαλύτεροι σε ηλικία οδηγοί του WRC, οι δύο “Seb” Loeb και Ogier, πέρα από τα εύσημα, προσαρμόστηκαν πολύ γρήγορα στη νέα εποχή των ράλι, στην υβριδική τεχνολογία, και από τους νεότερους ο Evans με τον Martin έδειξαν ότι ήταν πιο κοντά, (η έξοδος που είχαν την 3η ημέρα αλλά και το κλατάρισμα στην 15η Ειδική Διαδρομή που το άλλαξαν, τους «έριξε» στην 21η θέση στον τερματισμό, ενώ έπαιζαν την 3η θέση στη γενική) και ίσως να επαληθεύονται οι πληροφορίες ότι τα Hyundai i20 Rally1 τα οποία δεν ήταν πλήρως προετοιμασμένα για την πρεμιέρα. Με τους Neuville-Wydaeghe να ολοκληρώνουν στην 6η θέση, το μόνο i20 Rally1 στον τερματισμό, καθώς οι Τanak-Jarveoja δεν εκκίνησαν την τελευταία ημέρα, μετά την έξοδο που είχαν την 3η ημέρα, όπως και οι Solberg-Edmondson, όπου σύμφωνα με την ομάδα δεν αισθανόντουσαν καλά λόγω των αναθυμιάσεων που αντιμετώπισαν τις προηγούμενες ημέρες.
Τα ερωτηματικά λοιπόν που περιμένουν απαντήσεις είναι ποια θα είναι η συνέχεια των δύο “Seb” Loeb και Ogier καθώς και οι δύο έχουν δηλώσει ότι θα κάνουν περιορισμένες εμφανίσεις φέτος.
Βέβαια «τρώγοντας έρχεται η όρεξη» και οι δύο “Seb” έδειξαν ότι βρίσκονται σε άλλη διάσταση «τρώγοντας με πολύ όρεξη» στις Ειδικές Διαδρομές του rally Monte Carlo.
Aκολουθεί το ιδιαίτερο ράλι Σουηδίας που θεωρητικά πάντα δε θα δούμε κανέναν από τους δύο “Seb” να συμμετέχει.
Όμως τώρα αρχίζουν οι ζυμώσεις και ίσως βρισκόμαστε στην αρχή ενός πρωταθλήματος που θα μείνει στην ιστορία.
Για τη ιστορία λοιπόν θα σημειώσουμε ότι οι Mikkelsen-Eriksen (Skoda Fabia Evo Rally2) πήραν τη νίκη στο WRC2 με δεύτερους τους ανερχόμενου Τσέχους Cais-Tesinsky (Ford Fiesta Rally2) και τρίτους τους Gryazin-Aleksandrov (Skoda Fabia Evo Rally2).
Tη σημαία του τερματισμού είδαν τα παλιά κόκαλα Loix-Tsjoen (Skoda Fabia Rally2) στην 24η θέση και Delecour-Guigonnet (Alpine A 110) στην 25η.