Αντικρύζοντας τη συγκεκριμένη κατασκευή νομίζεις ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι που έφτιαξαν οι τεχνικοί της Seat στον ελεύθερο χρόνο τους.
Πάνω σε μεταλλικές βάσεις με ρόδες καροτσιού έχουν τοποθετηθεί τα εμπρός-πίσω φωτιστικά σώματα, οι πλευρικοί καθρέπτες, το τιμόνι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής του πραγματικού Leon.
Ωστόσο δεν πρόκειται για ένα παιχνίδι, αλλά για ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο, το οποίο βοήθησε στην ανάπτυξη του νέου Leon. Χωρίς αυτή την περίεργη κατασκευή δε θα μπορούσε να ανάψει το πράσινο φως για την παραγωγή του.
Για ποιο λόγο; Διότι χάρη σε αυτή την κατασκευή προσομοίωσης οι τεχνικοί της ισπανικής εταιρείας δοκιμάζουν την επικοινωνία μεταξύ των μονάδων ελέγχου με τον μέγιστο αριθμό παραγωγικών στοιχείων ενός νέου μοντέλου.
Για την ολοκλήρωση της εν λόγω κατασκευής απαιτούνται πάνω από δυο μήνες σκληρής εργασίας, ώστε να συναρμολογηθούν οι συνολικά 350 μονάδες ελέγχου του Leon, ενώ απαιτούνται περισσότερα από 1.500 καλώδια. Η συνολική καλωδίωση φτάνει σε μήκος τα 2,5 χλμ., μια απόσταση που ισούται με την τοποθέτηση 573 Leon στη σειρά. Σε μεγάλα τραπέζια οι τεχνικοί αρχίζουν να συνδέουν όλα τα καλώδια με τις αντίστοιχες μονάδες ελέγχου τους.
Διαβάστε ακόμα
Εκτός από τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τα στοιχεία υψηλής τάσης, ενσωματώνονται όλα τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Η πολυπλοκότητα στην κατασκευή αυξάνεται επειδή πρέπει να συμπεριληφθούν τα εξαρτήματα όλων των κινητήρων και των εξοπλιστικών επιπέδων του Leon.
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Leon προσφέρεται με βενζινοκινητήρα, πετρελαιοκινητήρα, με φυσικό αέριο, με ήπιο υβριδικό και plug-in υβριδικό σύστημα, στις εξοπλιστικές εκδόσεις Reference, Style, Xcellence και FR.