Τα χιόνια ακόμα να λιώσουν και το πέρασμα της «Ελπίδας» είναι ακόμα νωπό στις μνήμες μας.
Ένα μοντέλο που ταιριάζει σε αυτή την εποχή είναι το Kona N-Line 1.6 DCT με την κίνηση να μεταδίδεται και στους δύο άξονες.
Η επιλογή γίνεται από το μπουτόν που βρίσκεται δίπλα στον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου.
Διαβάστε ακόμα
Υπο κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς και μόλις αρχίσουν να ολισθαίνουν τότε ροπή μεταδίδεται και στον πίσω άξονα.
Μάλιστα στην οθόνη μπροστά από τον οδηγό, τα γραφικά δείχνουν τη ροπή στους κινητήριους τροχούς συνεχώς.
Η κατανομή μπορεί να φτάσει το 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων ενώ στην επιλογή lock (και αυτή εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων) είναι σταθερή 50:50.
Ο κινητήρας είναι 1.600 κ.εκ. turbo απόδοσης 198 ίππων με ροπή 265 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. που συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στην άλλη πλευρά του επιλογέα είναι το μπουτόν του οδηγικού μενού (drive mode) όπου αλλάζει και ο φωτισμός στον πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, αναλόγως εάν επιλέξετε comfort, eco ή sport.
O τρόπος που κινείται στην άσφαλτο το Kona N-Line με τις σφιχτές αναρτήσεις οι οποίες προσθέτουν στο σπορ προφίλ του αυτοκινήτου, ρόλο παίζει η των πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα.
Ιδιαίτερα συμπαγές, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, και τιμόνι που χαράζει επ ακριβώς την πορεία του αυτοκινήτου, ενώ τα ενισχυμένα φρένα δε θα αγχώσουν τον οδηγό.
Ο κινητήρας ζωηρός και πρόθυμος με απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών με το κιβώτιο
Η έκδοση αυτή «φοράει» και μελετημένα ελαστικά διαστάσεων 235/35-18.
Να πάμε και στο σχεδιαστικό μέρος. Εργονομικό τιμόνι με paddles με κόκκινες ραφές, όπως και ο επιλογέας του κιβωτίου, καθίσματα τύπου bucket με το λόγο “N”, οθόνη αφής και αυτή 10,25 ιντσών, με 374 λίτρα αποσκευών με κιτ ελαστικού.
Εξωτερικά εκτός από τις ζάντες 18 ιντσών φέρει διαφορετικό προφυλακτήρα για μπροστά με ίδιο χρωματισμό τα «φουσκωμένα» φτερά (στις άλλες εκδόσεις είναι σε σκούρο χρωματισμό που συνεχίζει περιμετρικά του αυτοκινήτου), διαχύτη με διπλή εξάτμιση στο δεξί μέρος καθώς και τα logo Ν-Line 4 WD.
Αυτή είναι η πιο ισχυρή 4κίνητη έκδοση του Kona, που εξοπλίζεται με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του οδηγού.
Να αναφέρουμε και τις επιδόσεις. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 8,1 δευτ. η μέση κατανάλωση, που αποτελεί έκπληξη, κυμάνθηκε στα 7,5 λίτρα/100 χλμ., υπο κανονικές συνθήκες, γιατί όταν το «γυρίσαμε» στο sport mode με τον διαφορετικό ήχο και το πεντάλ του γκαζιού συνεχώς βαθιά στο πάτωμα η τιμή έφτασε τα 10,2 λίτρα/100, με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 168 γρ./χλμ.
Σπορ προφίλ σε τόνους SUV, με οδική συμπεριφορά η οποία κερδίζει τον οδηγό, ισχυρό μοτέρ, προσεγμένο εσωτερικό, σε ένα αυτοκίνητο που η Hyundai έχει δώσει όλα αυτά ώστε να δικαιολογεί τα 26.190 ευρώ.