Η Nissan σηματοδότησε την επιστροφή της στη διαφήμιση του Super Bowl με ένα διαφημιστικό που ονομάζεται «Thrill Driver», με σενάριο μια γεμάτη δράση, κωμωδίας με στοιχεία θρίλερ.
Ο τελικός του Super Bowl, του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, αποτελεί το πιο συνταρακτικό τηλεοπτικό γεγονός με πάνω από 110 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Διαβάστε ακόμα
Τα teaser, που είναι διαθέσιμα στη διεύθυνση https://www.nissanusa.com/thrilldriver/, κάνουν προεπισκόπηση του cast της Nissan A-list με επικεφαλής τον βραβευμένο με Emmy ηθοποιό και συν-δημιουργό του Schitt’s Creek Eugene Levy, και μαζί με τους ηθοποιούς Danai Gurira και Dave Bautista.
Η πρέσβειρα της μάρκας Nissan, Brie Larson, θα έχει επίσης πρωταγωνιστικό ρόλο στο επερχόμενο «μεγάλο παιχνίδι».
Στα teaser spots, ο Levy εμφανίζεται ως εξαιρετικά κουλ, δράκος-ήρωας δράσης, μεταμορφωμένος από ένα ολοκαίνουργιο Nissan Z του 2023. Συνεργάζεται με τον Gurira ως Hotshot και τον Bautista ως Pointman.
Ταυτόχρονα με τα teaser spots, η Nissan ξεκίνησε μια κλήρωση για έναν τυχερό που θα κερδίσει ένα ολοκαίνουργιο Nissan Z του 2023. Μπείτε λοιπόν πριν τα μεσάνυχτα της 15ης Φεβρουαρίου 2022, στη διεύθυνση: https://www.nissanusa.com/thrilldriver/
Το ολοκαίνουργιο Nissan Z δεν είναι ακόμη διαθέσιμο για αγορά. Aναμένεται την άνοιξη του 2022.
Δείτε το video: