H έξαρση της πανδημίας στη χώρα μας ανάγκασε την εισαγωγική εταιρεία της Kia να μας συστήσει διαδικτυακά το νέο Sportage.
Ωστόσο η καλοσυντονισμένη παρουσίαση του νέου κορεάτικου SUV μας έδωσε μια σφαιρική εικόνα για το χαρακτήρα του. Πάμε λοιπόν να ανακαλύψουμε κάθε πτυχή του νέου Sportage, το οποίο μόλις έκανε απόβαση στην ελληνική αγορά.
Σχεδιαστικά βασίζεται στην γλώσσα “Opposites United” με ανανεωμένη την εμβληματική μάσκα της Kia στο γνωστό πλέον ύφος “Tiger Nose” που συνδυάζεται με LED φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ και με LED Matrix προβολείς.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το νέο λογότυπο της Kia, αλλά και τα λεπτά φωτιστικά σώματα, τύπου «ξυραφιού» που συνδέονται με μια λεπτή οριζόντια ρίγα, τονίζοντας έτσι το πλάτος του οχήματος. Ζάντες υπάρχουν σε 17, 18 και 19 ίντσες με 6 διαφορετικά σχέδια και χρώματα.
Οι διαστάσεις του νέου Sportage σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.515 χλστ., 1.865 χλστ. και 1.645 χλστ. αντίστοιχα.
Στo εσωτερικό συναντάμε μια σύγχρονη καμπύλη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, αλλά και ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων ίδιων διαστάσεων, την ώρα που το πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 591 λίτρα και με τα πίσω καθίσματα πεσμένα φτάνει τα 1.780 λίτρα.
Ας ανοίξουμε τώρα το φάκελο με την πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα του νέου Sportage, το οποίο προσφέρεται με ήπιο υβριδικό, πλήρως υβριδικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Ξεκινάμε με το υβριδικό σύστημα, όπου το «παρών» δίνει ο τετρακύλινδρος 1.6 T-GDI κινητήρας παρέα με ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη 44,2 kW και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,49 kWh (τοποθετημένη κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς), με την ισχύ να διαμορφώνεται στους 230 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας τώρα, όταν συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα αποδίδει 150 ή 180 ίππους.
Δείτε ακόμα
To νέο plug-in υβριδικό Sportage «παντρεύει» τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6 T-GDI κινητήρα των 180 ίππων με ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 66,9 kW και με μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,8 kWh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένα κεντρικά ανάμεσα από τους δυο άξονες, εξασφαλίζοντας ισορροπημένη κατανομή βάρους, αλλά και άνετους εσωτερικούς χώρους. Η συνδυαστική ισχύς στο νέο plug-in υβριδικό Sportage φτάνει τους 265 ίππους.
Όσοι πιστεύουν ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν «πεθάνει», το νέο Sportage έρχεται να τους διαψεύσει. Κάτω από το εμπρός καπό του μπορεί να τοποθετηθεί ένας αποδοτικός 1.6 λίτρων πετρελαιοκινητήρας 136 ίππων, συντροφιά με το ήπιο υβριδικό σύστημα.
Σχετικά με τα κιβώτια ταχυτήτων η λίστα περιλαμβάνει μηχανικό 6 σχέσεων, αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT) και το νέο έξυπνο μηχανικό (iMT) κιβώτιο 6 σχέσεων (αποκλειστικά στα μοντέλα 48V Hybrid). Το υβριδικό και το plug-in υβριδικό Sportage έχουν στη φαρέτρα τους αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Να πούμε ακόμα ότι υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε προσθιοκίνητα και τετρακίνητα (στάνταρ στο plug-in υβριδικό σύστημα) Sportage.
Εκτός από τα προφίλ οδήγησης Eco, Comfort, Terrain και Sport, το νέο Kia Sportage διαθέτει και μία ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση η οποία προσαρμόζεται συνεχώς, την ώρα που η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας έχει ό,τι απαιτεί η νέα εποχή.
Στην ελληνική αγορά το νέο Sportage διατίθεται με τις εξοπλιστικές εκδόσεις Dynamic, Titanium και GT-Line, ενώ η αρχική του τιμή ορίζεται στα 29.990 ευρώ. Ακολουθεί ο αναλυτικός του τιμοκατάλογος.
Πολύ ακριβό για ΚΙΑ .Δεν είναι πια value for money,σε αυτα τα λεφτά υπάρχουν premium μοντέλα και με 4-5000 ευρώ λιγότερα το αδελφό του tucson.Κρίμα…..