Νέα σχεδιαστική προσέγγιση το Taigo από τη Volkswagen, στοχεύοντας σε ένα κοινό που θέλει SUV μεν, αλλά σε πιο light σχεδιαστικό ύφος δε.
Και το Taigo είναι ακριβώς αυτό, με design που ξεχωρίζει από τα πιο «σκληροπυρηνικά» SUV Τ-Cross και T-Roc, κυρίως λόγω σχήματος.
Διαβάστε ακόμα
Και στο Taigo, όλο το παιχνίδι το κάνει η «ουρά», που είναι το σημείο αναφοράς στην αισθητική του γερμανικού αυτοκινήτου.
Δεν είναι μόνο το επικλινές πίσω κρύσταλλο. Eίναι η διακριτική αεροτομή, τα ενωμένα φώτα καθώς και οι ράγες οροφής που τονίζουν τη σιλουέτα του Taigo.
Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 205/55 σε ζάντες 17 ιντσών.
Στο μπροστινό μέρος η όλη σχεδίαση είναι Volkswagen, με τα κάπως παραλληλόγραμμα φώτα που το γκρι των φωτογραφιών έφερε προβολείς IQ LED Matrix (με όποιο κόστος σας το συστήνουμε γιατί ο καλός φωτισμός είναι ζήτημα ασφάλειας) που έκαναν τη νύχτα μέρα, ενώ οι προβολείς ομίχλης είναι στα άκρα του προφυλακτήρα.
Σε ο,τι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος οι αριθμοί 4.266 χλστ./1.757 χλστ./1.515 χλστ., με μεταξόνιο 2.554 χλστ. και για να έχετε μια σύγκριση με το Polo oι αντίστοιχες διαστάσεις είναι 4.074 χλστ./1.751 χλστ./1.451 χλστ., με μεταξόνιο 2.552 χλστ.
Να προσθέσουμε και το χώρο των αποσκευών. 440 λίτρα με στάνταρ τη ρεζέρβα. Σημαντικό για SUV, έστω και light, καθώς μπορεί να ακολουθήσει τον ήπιο χωματόδρομο που βρίσκεται «μπροστά» με προορισμό εκείνον τον παραδοσιακό οικισμό…
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι ατόφια από το Polo. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.25 ιντσών (οι αλλαγές στις ενδείξεις γίνονται από το μπουτόν “view” στο τιμόνι) ενώ η οθόνη αφής 8 ιντσών φέρει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.
Το Taigo εφοδιάζεται με το νέο σύστημα κλιματισμού με μπουτόν αφής “Air Care Climatronic” .
Τα υλικά στο ταμπλό είναι μαλακά όπως και στις χειρολαβές των θυρών, αλλά δείχνουν προσεγμένα στην στη συναρμογή.
Επίσης τα καθίσματα Sport Comfort πέρα από την καλή θέση οδήγησης με το ρυθμιζόμενο τιμόνι να «πέφτει» στη σωστή θέση για τα χέρια, προσφέρουν καλή στήριξη του σώματος, ενώ το χειρόφρενο είναι ο παραδοσιακός μοχλός και όχι το ηλεκτρονικό μπουτόν, κάτι το οποίο μας άρεσε ιδιαίτερα.
Τι κινεί όμως το νέο γερμανικό μοντέλο.
Το μηχανικό σύνολο είναι της οικογένειας TSI. Βενζίνης 3κύλνδρο ενός λίτρου, απόδοσης 110 ίππων με 200 Nm ροπής, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων με paddles στο τιμόνι.
Η πρώτη εντύπωση πίσω από το τιμόνι είναι ότι πρόκειται για ένα συμπαγές μοντέλο, που «στρίβει» θυμίζοντας ένα καλοστημένο hatchback παρά ένα SUV.
Οι κλίσεις ελάχιστες, οι αναρτήσεις το δυνατό χαρτί στην οδική συμπεριφορά, ακριβές τιμόνι και φρένα που εμπνέουν σιγουριά.
Το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων προσφέρει καλή απόκριση του κινητήρα που είναι πιο ζωηρός στην επιλογή “sport”.
Από πλευράς κατανάλωσης 8,9 λίτρα/100 χλμ. ήταν η μέση τιμή. Στις άλλες επιδόσεις η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 191 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 10,9 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων WLTP στα 133 γρ./χλμ.
Taigo λοιπόν μια νέα ιδέα στα μικρομεσαία SUV με καλή και ασφαλή συμπεριφορά (στάνταρ όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του οδηγού), με προσεγμένη ποιότητα, χώρους, που ανοίγει νέους δρόμους θέλοντας να ηγηθεί σε αυτήν την κατηγορία.
Τιμή για την έκδοση με τους 110 ίππους από 23.150 ευρώ