Το βαπόρι, οι ελληνικοί αγώνες “πλέουν” σε φουρτουνιασμένα πελάγη, καθώς υπάρχει έντονη αντιπαράθεση μεταξύ ΟΜΑΕ και οδηγών, όπου μετά τη συνάντησή τους, το αποτέλεσμα που προέκυψε δεν ήταν αυτό που επεδίωξαν οι οδηγοί σε ο,τι αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς και την αύξηση των παραβόλων.
Διαβάστε ακόμα
Για την αύξηση των παραβόλων έχουμε τοποθετηθεί τονίζοντας οτι εαν είναι για την προβολή των αγώνων και την ασφάλειά τους κάτι που σαφώς είναι υπερ των αγωνιζομένων το βλέπουμε θετικά, εαν είναι όμως για τις “τσέπες¨της ΟΜΑΕ και των σωματείων, που δυστυχώς δεν “ακούν” τη φωνή των αγωνιζομένων,όπως προέκυψε από τη Γ.Σ. της ΟΜΑΕ καλώς κάνουνε και αντιδρούνε.
Πως όμως τοποθετήθηκε ο ΣΟΑΑ μετά τη Γ.Σ. της ΟΜΑΕ.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής.
“Στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου έδωσε το «παρών» μέσω του Προέδρου του, Μάριου Ηλιόπουλου.
Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ πήρε τον λόγο και απευθύνθηκε στους εκπροσώπους των Σωματείων, που αποτελούσαν το Σώμα της Συνέλευσης, καθώς επίσης και στην Διοίκηση της Ομοσπονδίας και της ΕΠΑ που ήταν παρόν, δίνοντας «φωνή» μέσω του θεσμικού του ρόλου στις ανάγκες και αγωνίες των αγωνιζομένων.
Οι αποφάσεις της συγκεκριμένης Γενικής Συνέλευσης δεν άλλαξαν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στους ελληνικούς αγώνες τις τελευταίες εβδομάδες. Οι εκπρόσωποι των Σωματείων υπερψήφισαν και αποδέχτηκαν τις αλλαγές που έχει προτείνει η Επιτροπή Αγώνων και η Διοίκηση της Ομοσπονδίας.
Όλο αυτό το διάστημα, οι προτάσεις του Συνδέσμου μας, αφορούσαν πάντα την μεγίστη πλειοψηφία των αγωνιζομένων, σε όλα τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος, χωρίς μηδενισμούς, χωρίς εγωισμούς και χωρίς καμία οπισθοδρομική διάθεση απέναντι στις ίδιες τις εξελίξεις αλλά κυρίως τον Έλληνα αγωνιζόμενο και τις όσο το δυνατόν ευνοϊκότερες, λογικές και δίκαιες για εκείνον συνθήκες.
Στο ζήτημα των κουβερτών ο Σ.Ο.Α.Α. αντέδρασε εξ αρχής, με αποτέλεσμα σήμερα η συζήτηση να αφορά την αγωνιστική περίοδο μετά το πέρας του 2022 και όχι δηλαδή μια άμεση απαγόρευση για το προσεχές πρωτάθλημα. Κατά την διάρκεια του 2022 θα δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για επαναδιαβούλευση του θέματος αυτού. Αντέδρασε παράλληλα και στην εφαρμογή του pre race area με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται πλέον η εφαρμογή αυτού του μέτρου με τρόπο τέτοιο που η ΕΠΑ θα πρέπει να εξασφαλίζει ότι αυτό το μέτρο θα εξυπηρετεί τους αγωνιζόμενους χωρίς προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των αγώνων και με γνώμονα πάντα την ασφάλεια.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την Ομάδα Ε η πίεση που άσκησε ο Σ.Ο.Α.Α. εξ αρχής, κατέληξε σε μια παράταση της εφαρμογής των αλλαγών που προτάθηκαν από την Ομοσπονδία αρχικά για το 2022 και εν κατακλείδι και για το 2023. Κατά συνέπεια η επιμήκυνση του χρόνου προσαρμογής και προετοιμασίας, μόνο θετική μπορεί να θεωρηθεί. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο όπως επιβάλλει η κοινή λογική αλλά και η πάγια και τεκμηριωμένη θέση του Συνδέσμου, καμία αλλαγή δεν μπορεί να θεωρείται αποδεκτή όταν γίνεται με μικρό χρονικό ορίζοντα.
Τέλος όσον αφορά τα παράβολα συμμετοχών τα οποία δεν ήταν θέμα προς ψηφοφορία στην πρόσφατη Γενική Συνέλευση, η θέση του Σ.Ο.Α.Α. είναι διατυπωμένη σαφώς και κατηγορηματικώς. Οποιαδήποτε αύξηση πέραν των 10-20€ είναι σεβαστή μόνο όταν συνοδεύεται από τεκμηριωμένο πλάνο με ικανοποιητική ανάλυση, για την πραγματική, ουσιαστική και ρεαλιστική αξιοποίηση των χρημάτων που θα προκύψουν από μία περαιτέρω αύξηση, ώστε να υπάρχει πραγματικό όφελος και αξιοποίηση η οποία και θα μετακυλίεται στους ίδιους τους αγωνιζόμενους, οι οποίοι είναι και οι μοναδικοί που καλούνται να πληρώσουν για την ομαλή λειτουργία του Σπορ στη χώρα μας.
Ο ΣΟΑΑ επιβεβαίωσε τη σημασία, αλλά και την αποτελεσματικότητά του, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί τον φορέα μέσα από τον οποίο μπορούν να προωθηθούν τα ζητήματα που απασχολούν τους αγωνιζόμενους προς την Αρχή του Σπόρ.
Σε κάθε περίπτωση είναι αυτονόητη και δεδομένη η αγκαλιά και η στήριξη του Σ.Ο.Α.Α. για όλους τους αγωνιζόμενους που είναι μέλη του ή δεν είναι μέλη του.”