Σε ένα κατάλευκο τοπίο, με άφθονο χιόνι οι Neuville-Wydaeghe με Hyundai i20 rally1 οδηγούν την κατάταξη στο τέλος του 1ου σκέλους του rally Sweden.
Ένα πρώτο σκέλος, το μεγαλύτερο του αγώνα, με 7 Ειδικές Διαδρομές 125.67 χλμ. που είχε όμως εγκαταλείψεις πρωταγωνιστών, όπως των Breen-Nagle (Ford Puma Rally1) που βγήκαν στα χιόνια στη 2η μόλις Ειδική Διαδρομή, και δύο Ειδικές Διαδρομές πριν το τέλος του 1ου σκέλους οι Tanak- Jarveoja εγκαταλείπουν όταν «κοκκίνισε» το εσωτερικό καθώς άναψε η λυχνία του υβριδικού συστήματος ώστε το πλήρωμα να σταματήσει ενώ βρισκόντουσαν στη 2η θέση.
Διαβάστε ακόμα
Το φιλμ του αγώνα έχει ως εξής για τη συνέχεια…
Οι Greensmith-Αndersson στη 2η Ειδική Διαδρομή αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του Ford Puma Rally1 καθώς και με το κιβώτιο, ενώ από το Hyundai i20 Rally1 των Tanak-Jarveoja λείπει όλος ο μπροστινός προφυλακτήρα.
Πρόβλημα με το μοτέρ του Toyota Yaris Rally1 αντιμετώπισαν οι Lappi-Ferm στην 3η Ειδική Διαδρομή και από εκεί που ήταν 1οι μετά την 2η Ειδική Διαδρομή, άργησαν 14 δευτ. και «έπεσαν» στην 6η θέση, με τους Rovanpera-Haltttunen να προηγούνται κατά 10.4 δευτ. των Solberg-Edmondson και 11.4 των Evans-Martin.
Στην 4η Ειδική Διαδρομή έχουν έξοδο οι Κatsuta-Johnston (Τοyota Yaris Rally1) αλλά με τη βοήθεια των θεατών συνεχίζουν.
Ο Neuville κάνει τετ-α-κε επειδή «έχασε» τα φρένα όπως δήλωσε.
Οι Rovanpera-Halttunen που είναι οι πρώτοι οι οποίοι ξεκινούν τις Ειδικές Διαδρομές δυσκολεύονται με τις «γραμμές» με αποτέλεσμα να πέσουν στην 4η θέση, ενώ οι Evans-Martin μετά την 4η Ειδική Διαδρομή περνούν στην 1η θέση, με διαφορά +1.6 δευτ. από τους Solberg-Edmondson και +4.5 από τους Lappi-Ferm.
Δύσκολες συνθήκες και για την 5η Ειδική Διαδρομή για τους Rovanpera-Halttunen που μετά την 5η Ειδική Διαδρομή είναι πλέον 6οι + 8.9 δευτ. ενώ οι Tanak-Jarveoja παρά το γεγονός ότι «έχασαν» το υβριδικό σύστημα στο Hyundai i20 Rally1 στα 10 τελευταία χλμ. της Ειδικής Διαδρομής είναι ταχύτεροι και βρίσκονται 1.1 δευτ. πίσω από τους Evans-Martin μετά την 5η Ειδική Διαδρομή.
Στην 6η Ειδική Διαδρομή οι Neuville- Wydaeghe, απογειώνουν το Hyundai i20 WRC γράφουν τον ταχύτερο χρόνο και «σκαρφαλώνουν» 2οι πίσω από τους Evans-Halttunen + 6/10 ενώ τρίτοι είναι οι Lappi-Ferm + 1.5 δευτ.
Στην τελευταία Ειδική Διαδρομή της ημέρα, οι Rovanpera-Halttunen είναι ταχύτεροι κατά 1.1 δευτ, των Neuville-Wydaeghe,
+ 7.3 των Katsuta-Edmondson με τους Lappi-Ferm να κάνουν τον 5ο χρόνο + 9 δευτ. από την κορυφή και τον 6ο οι Evans-Halttunen + 9.1 δευτ.
Ετσι πρώτοι γενικής κατάταξης στο τέλος της πρώτης ημέρας βρίσκονται οι Neuville-Wydaeghe με δεύτερους τους Rovanpera-Halttunen+ 4.3 δευτ. τρίτοι οι Evans-Martin + 7.4 δευτ. και στην 4η οι Lappi-Ferm +8.8 δευτ.
Οι Solberg-Edmondson ακολουθούν στην 5η θέση + 21.1 δευτ.
Aπο εκεί και κάτω οι διαφορές μεγαλώνουν και την πρώτη 10άδα τη συμπληρώνουν οι 6οι Katsuta-Johnston + 1:18.9, το πρώτο Ford Puma Rally1 αυτό των Fourmaux-Coria βρίσκεται στην 7η θέση + 1:32.9, 8οι οι Greensmith-Andersson + 1:48.1, 9οι οι πρώτοι στο WRC2 Mikkelsen-Eriksen (Skoda Fabia Rally2 Evo) + 3:08.9 και 10οι οι Veiby-Skjaermonen + 3:13.0 (VW Polo Rally2).
O αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα με το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου να περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές (3Χ2) συνολικού μήκους 82.30 χλμ. όλες χιονισμένες.
.