Η Porsche έκανε το ξεκίνημα στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την Taycan. Τώρα ετοιμάζεται να αυξήσει τις επιλογές των αγοραστών με την Cross Turismo εκδοχή.
Πρόκειται για μία σπορ προσέγγιση στο station wagon αμάξωμα. Με την Cross Turismo έκδοση η Porsche θα προσφέρει σχεδόν ίδιες επιδόσεις με την Taycan που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή όμως την ίδια στιγμή θα είναι σημαντικά αυξημένη η χρηστικότητα.
Ο λόγος είναι διπλός.
Από τη μία οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων θα έχουν περισσότερο διαθέσιμο χώρο, κυρίως σε ό,τι αφορά το ύψος. Από την άλλη η χωρητικότητα του πορτ-παγκάζ θα εκτοξευτεί.
Η Taycan Cross Turismo εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές εξέλιξης σε δημόσιο δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξή της βρίσκεται στα τελευταία στάδια. Κατά συνέπεια, δεν αργεί ο καιρός που θα παρουσιαστεί επίσημα.
Σχεδιαστικά υπάρχει μία σημαντική διαφορά, η οποία προκύπτει από το είδος του αμαξώματος. Η οροφή στο πίσω μέρος έχει μεγαλύτερο μήκος και το πίσω παρμπρίζ εμφανίζει έντονη κλίση. Κατά τα άλλα, στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου βλέπουμε το ίδιο σχέδιο με την Taycan που κυκλοφορεί ήδη.
Η πρώτη φορά που οι Γερμανοί έκαναν αναφορά στην Taycan Cross Turismo ήταν το 2018. Τότε η Taycan ως project ήταν υπό ανάπτυξη και ακόμα ονομαζόταν Mission E. Έτσι και το πρωτότυπο που είχαμε δει εκείνη την εποχή, είχε την ονομασία Mission E Cross Turismo Concept. Μάλιστα, εκείνο το πρωτότυπο έδειχνε περισσότερο στραμμένο προς τα SUV. Σε αυτό συνηγορούσαν η πιο σκληροτράχηλη σχεδίαση, η πιο ψηλή ανάρτηση και τα εκτός δρόμου ελαστικά. Τελικά αυτός ο χαρακτήρας δεν πέρασε στο μοντέλο που βρίσκεται ένα βήμα πριν την παραγωγή. Αντίθετα, η Taycan Cross Turismo θα εστιάζει στην άσφαλτο.
Όσον αφορά τους κινητήρες δεν έχει γίνει κάτι γνωστό. Ωστόσο, το πιθανότερο είναι ότι οι επιλογές θα είναι ίδιες με της απλής Taycan. Αν αυτό ισχύσει, η γκάμα θα ξεκινάει με την έκδοση 4S. Σε αυτήν υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες με την απόδοση να φτάνει τους 530 ίππους και τα 640 Nm ροπής. Μαζί με τη μικρότερη ισχύ, έρχεται και η μικρότερη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Για περισσότερη δύναμη και αυτονομία, υπάρχουν οι εκδόσεις Turbo και Turbo S. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και τα 850 Nm ροπής. Στη δεύτερη εκτοξεύεται στους 760 ίππους και τα 1050 Nm ροπής.