Με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας τις τελευταίες ώρες, οι περισσότεροι αποφεύγουμε τις μετακινήσεις.
Στην Audi ωστόσο φαίνεται ότι επιζητούν τις χαμηλές θερμοκρασίες, το χιόνι και τον πάγο, καθώς αυτό είναι το ιδανικό σκηνικό για τις χειμερινές δοκιμές του ανανεωμένου E-tron. Όχι, η γερμανική εταιρεία δεν έχει φέρει το φρεσκαρισμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV στη χώρα μας για τις σχετικές δοκιμές.
Γιατί να το πράξει άλλωστε, αφού στη μακρινή και σαφώς πιο παγωμένη βόρεια Σουηδία διαθέτει δικές της ειδικές μυστικές περιφραγμένες εγκαταστάσεις ονόματι “KALT 1” για το συγκεκριμένο σκοπό.
Οι εν λόγω εγκαταστάσεις έχουν έκταση σχεδόν 9.000 στρέμματα, περιλαμβάνουν ιδιαίτερα ολισθηρές πίστες καλυμμένες με χιόνι και πάγο, διαδρομές δοκιμών που φτάνουν τα 83 χλμ., ξενοδοχείο 440 κλινών, μπαρ, γυμναστήριο, εστιατόριο και γραφεία για τους 150 εργαζόμενους της Audi που βρίσκονται εκεί.
Κοιτάμε όμως το «δάσος» και θα χάσουμε το «δέντρο», το οποίο είναι, όπως προαναφέραμε, το E-tron. Στις επίσημες φωτογραφίες που δημοσιοποίησε η Audi το βλέπουμε να φοράει καμουφλάζ μόνο στο μπροστινό και πίσω τμήμα του, όπου και πάλι δε φαίνεται να έχουν γίνει σαρωτικές σχεδιαστικές αλλαγές.
Διαβάστε ακόμα
Μπορούμε να διακρίνουμε τους Matrix LED εμπρός προβολείς και τα full-LED πίσω φωτιστικά σώματα, ωστόσο καλύπτεται επιμελώς η μάσκα και οι προφυλακτήρες. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα δούμε ζάντες νέας σχεδίασης και προσθήκες στη παλέτα με τα χρώματα για το αμάξωμα.
Πέρα από το αισθητικό επίπεδο το E-tron Sportback θα αναβαθμιστεί και τεχνικά, μάλλον με μια μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας που θα του επιτρέπει αυτονομία μέχρι και 600 χλμ., ενώ θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την προηγούμενη πλατφόρμα MLB.
Τέλος, να πούμε ότι δεν αποκλείεται το E-tron να μετονομαστεί στην ανανέωση του σε Q8 E-Tron, ώστε να εναρμονιστεί με τη γκάμα που περιλαμβάνει το Q4 E-Tron, αλλά και με το επερχόμενο Q6 E-Tron.