Ο επίσημος λογαριασμός της Formula 1, δημοσίευσε μία φωτογραφία με το μονοθέσιο της Mercedes και το αντίστοιχο της Ferrari «κολλημένα» και οι διαφορές μεταξύ τους είναι κάτι παραπάνω από οφθαλμοφανείς.
Οι ριζικές αλλαγές των κανονισμών στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 έφεραν και πολλούς περιορισμούς σε ότι αφορά την «ανάπτυξη» των μονοθεσίων.
Διαβάστε ακόμα
Οι ομάδες δούλεψαν σε, αυστηρά, κοινό πλαίσιο και όλοι περίμεναν τα μονοθέσια του 2022 να έχουν ελάχιστες διαφορές.
Αλλά όχι. Η Mercedes είχε άλλα σχέδια. Το μονοθέσιο που έφερε στις δοκιμές του Bahrain ήταν διαφορετικό όχι μόνο από τα υπόλοιπα του τωρινού grid, αλλά και γενικότερα απ’ όσα έχουμε δει την τελευταία 20ετία στο σπορ.
Φυσικά, μιλάμε για τους πλαϊνούς αεραγωγούς που πλέον είναι σχεδόν εξαφανισμένοι στη W13 (Mercedes) σε αντίθεση με την F1-75 )Ferrari) που τα sidepods της μοιάζουν πιο «πρησμένα» από ποτέ.
Πέραν των πλαϊνών αεραγωγών, τεράστιες διαφορές παρατηρούνται και στους κορμούς των δύο μονοθεσίων, τις εμπρός αεροτομές αλλά και τους καθρέπτες, οι οποίοι στη W13 έχουν τοποθετηθεί επάνω στο κάλυμμα του πλευρικού συστήματος προστασίας. Αυτό με τη σειρά του, φέρει μορφή πτέρυγας και δίπλα στους καθρέπτες είναι τοποθετημένα μικρότερα πτερύγια για την ανακατανομή του αέρα.
Ο κανονισμός λέει πως τα μέρη του μονοθεσίου που δεν αποτελούν κομμάτι του αμαξώματος (π.χ. καθρέπτες) δεν μπορούν να έχουν οποιαδήποτε επιρροή σε αυτό. Ως εκ τούτου, και οι καθρέπτες της φετινής Mercedes σηκώνουν συζήτηση.
Όλα αυτά, λίγες μέρες πριν την έναρξη του εφετινού πρωταθλήματος, την Κυριακή 20 Μαρτίου.
Δείτε τη φωτογραφία.