Μερικά μοντέλα, όπως το MX-5 της Mazda σε ταξιδεύουν διαφορετικά όταν βρεθείς στη θέση του οδηγού.
Δεν είναι αυτή η αμεσότητα, το κοφτερό τιμόνι, τα λίγα χλστ. απόσταση από το έδαφος, αλλά όλο αυτό το πακέτο που σου προσφέρει όταν αναδιπλώσεις την υφασμάτινη οροφή, που η Mazda έχει ακολουθήσει πιστά.
Βέβαια για τους όχι και τόσο σκληροπυρηνικούς, υπάρχει και η άλλη έκδοση του MX-5, η RF με την αναδιπλούμενη σε 13 δευτ. μεταλλική οροφή, αλλά όταν «μιλάμε» για MX-5, για το roadster με την υφασμάτινη οροφή αναφερόμαστε.
Κατά κάποιον τρόπο αποτελεί τη συνέχεια της πρώτης γενιά που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 1989 με κινητήρα 1.6 λίτρων με 5άρι κιβώτιο.
Τέσσερις γενιές MX-5 ακολούθησαν, με το roadster της Mazda να γίνεται το best –seller της κατηγορίας και από τις 45.278 πωλήσεις του 1989 να έχει ξεπεράσει τα 1.2 εκατομμύρια μονάδες σε Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ευρώπη, Αυστραλία.
Η τελευταία έκδοση προσφέρεται είτε με soft- top, είτε hard-top με δύο επιλογές στο θέμα των κινητήρων. Στα 1.5 κ.εκ. με 132 ίππους και ως 2λιτρο με 184 ίππους έχοντας πάντα την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Ίσως να μην έχει και τόση σημασία ο κινητήρας, όσο η ελευθερία που νιώθεις έχοντας δίπλα σου αποκλειστικά το πρόσωπο που επιθυμείς.
Και αυτό γιατί το αποκλειστικά 2θέσιο MX-5 είναι σαν να είναι φτιαγμένο για να σου προσφέρει μόνο απολαύσεις. Και δεν είναι τυχαίο που το αποκαλούν, “fun of styling”, “fun of open air motoring”, “fun of sports driving”.
Το ιαπωνικό μοντέλο το οποίο συνεχίζει την παράδοση των βρετανικών MG, Triumph, Αustin –Healey.