Η κίνηση στο παραλιακό μέτωπο στο ύψος της Βουλιαγμένης είχε αραιή κίνηση. Έχουμε σταματήσει οδηγώντας τη Mercedes C-180 στο σηματοδότη και χαζεύουμε άλλη μια φορά την ωραία πλατεία που έχει αναπτυχθεί υπο τον νυν Δήμαρχο Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλλου.
Διαβάστε ακόμα
Δίπλα μας σταματάει μοτοσυκλέτα enduro, γερμανικής προέλευσης, πολλών κ.εκ. που λαμποκοπάει κάτω από τον αττικό ουρανό.
Κράνη και οι δύο αναβάτες και σωστά μπουφάν διακρίνουμε.
Από το μισοανοιγμένο παράθυρο της σκουρόχρωμης C 180 ακούμε τον οδηγό να σχολιάζει «πολύ ωραίες ζάντες»…
H σκέψη μας διακόπτεται και πριν προλάβουμε να αντιδράσουμε, ο σηματοδότητης γίνεται πράσινος και η μοτοσυκλέτα «εξαφανίζεται» στο βάθος του δρόμου.
Θέλαμε να απαντήσουμε στο «που να δεις και την οθόνη», σε σχήμα tablet με προηγμένη τεχνολογία Oled, αλλά δε προλάβαμε…
Όμως σκεφτήκαμε πόσο «ψαγμένος» πρέπει να ήταν ο αναβάτης που το «μάτι» έπεσε στις ζάντες με το νέο σχέδιο της AMG 18 ιντσών (ελαστικά 225/45).
Premium
Εδώ που τα λέμε δεν είχε και άδικο. Οι ζάντες είναι πολύ ωραίες σχεδιαστικά, και ταιριάζουν στο γερμανικό sedan, με το μοντέλο “C” να είναι από τις σιλουέτες που κρατούν γερά στις πλάτες της τη Mercedes στη μεσαία κατηγορία των premium, με το αστέρι να κοσμεί τη μάσκα, ενώ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος είναι τα φωτιστικά σώματα μπροστά/πίσω, με την καμπίνα τραβηγμένη προς τα πίσω.
Εκεί όμως που κοντοστέκεσαι όταν ανοίξεις την πόρτα είναι το εσωτερικό που έρχεται σε πρώτη θέα.
Τα βλέμμα μαγνητίζει η κάθετη οθόνη των 11.9 ιντσών με το σαφώς πιο εύκολο μενού από τις προηγούμενες εκδόσεις (έχει αφαιρεθεί το touch-pad στη βάση της κονσόλας) με τους πέντε αεραγωγούς, το ψηφιακό πίνακα οργάνων, το νέο τιμόνι με αφή πλέον τα μπουτόν, και τα νέα καθίσματα.
Βρίσκεσαι λοιπόν σε ένα πολύ φροντισμένο περιβάλλον που αποπνέει gadget και σύγχρονη εποχή…
Ενώ στην πόρτα βρίσκονται οι ηλεκτρικές ρυθμίσεις του καθίσματος καθώς και οι νέες σε σχεδίαση χειρολαβές.
Η έκδοση C 180 είναι αυτή που «ανοίγει» τη γκάμα της οικογένειας “C”.
Φέρει μοτέρ 1.5 λίτρων απόδοσης 170 ίππων με 250 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 48 Volt 15 kW, ο οποίος κάνει το αυτοκίνητο πιο ζωηρό κατά τις εκκινήσεις.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο ήταν εξοπλισμένο με 18ιντσών ζάντες και ελαστικά με 45άρι προφίλ οι αναρτήσεις είναι αυτό που χαρίζουν την ποιότητα κύλισης για την οποία η Mercedes υπερηφανεύεται χρόνια τώρα.
Πλέον του συστήματος διεύθυνσης με τη χοντρή στεφάνη του τιμονιού, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, και τα φρένα με την απόδοση τους να γίνονται αμέσως αντιληπτά στη λειτουργία τους λόγω της κάπως πιο σπογγώδους αίσθησης.
Ο ιδιοκτήτης της C-180 δε θα παραπονεθεί για την απόκριση του κινητήρα, καθώς οδηγεί ένα σχετικά βαρύ αυτοκίνητο, 1.625 κιλά, βρίσκεται σε έναν δικό του κόσμο με καλή ηχομόνωση, ενώ ρίχνει και κλεφτές ματιές στην οθόνη με τις κάμερες να δείχνουν τι συμβαίνει και μπροστά από το αυτοκίνητο.
Αυτή η οθόνη προσφέρει ευκρίνεια και καλή χρωματική πιστότητα. Ανέβασε τον πήχη εδώ η Mercedes.
Είπαμε ο κόσμος της τεχνολογίας και του gadget βρίσκεται «λιμάνι» και στη C 180.
Και φυσικά μη ξεχάσουμε να αναφέρουμε τους προβολείς. Τι φώτα είναι αυτά…
Σε ότι αφορά την κατανάλωση κινηθήκαμε μεταξύ 7.8 και 9.5 λίτρων/100 χλμ. αναλόγως τον τρόπο με τον οποίον οδηγούσαμε το γερμανικό sedan των 4.751 χλστ. σε μήκος, μς 1.820 χλστ. πλάτος και 1.437 χλστ. ύψος με 455 λίτρα χώρους αποσκευών με κιτ ελαστικού καθώς στο βάθος του πορτ-μπαγκαζ βρίσκεται η μπαταρία και τα συναφή συστήματα του ηλεκτροκινητήρα.
Στα 231 χλμ./ώρα ανέρχεται η τελική ταχύτητα, 8,6 δευτ. ο χρόνος για τα 0-100 με 143 γρ./χλμ. σε WLTP.
Όταν η ποιότητα συναντά τη σύγχρονη εποχή μέσα σε ένα premium πακέτο, αυτή είναι η C-180. Oι τιμές ξεκινούν από τα 46.700 ευρώ.