Ένα τόσο σκληροπυρηνικό μοντέλο, όπως το Toyota GR Yaris, απαιτεί τη συμμετοχική οδήγηση που προσφέρει το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Μέχρι τώρα το ισχυρότερο Yaris προσφέρεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αυτό όμως μάλλον θα αλλάξει στο μέλλον, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Toyota εξελίσσει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για το GR Yaris.
Η ιαπωνική εταιρεία φαίνεται ότι θέλει να ικανοποιήσει και αυτούς που ανήκουν στο απέναντι «στρατόπεδο» και θεωρούν ότι η άνεση και η ξεκούραση ενός αυτόματου κιβωτίου δε συγκρίνεται με τίποτα. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι τα αυτόματα κιβώτια σήμερα μπορούν να προφέρουν αστραπιαίες αλλαγές σχέσεων και καλύτερες επιδόσεις.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Toyota αναπτύσσει ένα αυτόματο κιβώτιο για το GR Yaris, το οποίο έχει 8 σχέσεις, νέο λεβιέ, paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων και μετατροπέα ροπής.
Διαβάστε ακόμα
Οι μηχανικοί της Toyota χρειάστηκε να κάνουν διάφορες επεμβάσεις συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα στο εμπρός τμήμα του GR Yaris για καλύτερη ψύξη και της εγκατάστασης ξεχωριστού ψυγείου λαδιού για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Περιγράφεται ιδανικό για γρήγορη οδήγηση, φροντίζει όμως και για την απόδοση.
Στο πλαίσιο ανάπτυξης του νέου αυτόματου κιβωτίου το GR Yaris συμμετείχε στην εκδήλωση Toyota Gazoo Racing Rally Challenge, ενώ πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε ο Shigeru Hayakawa, ο οποίος είναι Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Toyota.
Υπενθυμίζουμε ότι το GR Yaris τροφοδοτείται από τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 5,5 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.
Θα θέλατε ένα GR Yaris με αυτόματο κιβώτιο ή πιστεύετε ότι θα αλλοιώνει το χαρακτήρα του;
Εγώ θέλω αυτόματο κιβώτιο..θα περιμένω μέχρι να βγει στη παραγωγή και θα το παραγγείλω..πιστεύω μέσα στο καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμο!!!