Με το που έπαψε η Βρετανία να αποτελεί μέλος της ΕΕ η Honda –έχει εργοστάσιο στη χώρα του Boris Johnson- είδε τις τιμές της να απογειώνονται και οι πωλήσεις να μειώνονται σημαντικά, καθώς η αύξηση των τιμών, λόγω επιπλέον φόρων, τα «έθεσε» εκτός συναγωνισμού.
Το ίδιο ισχύει και για τα μοντέλα της που έρχονται, όσα έρχονται, στην Ευρώπη από την Ιαπωνία. Άλλοι φόροι και τιμές στα ύψη.
Το 2023 η Honda θα «ρίξει» στην αγορά τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Σίγουρα θα φέρουν προηγμένη τεχνολογία όπως εξάλλου μας έχει συνηθίσει ο Ιάπωνας κατασκευαστής, αλλά το ζήτημα είναι η τιμή, που πλέον είναι ένα από τα πρώτα «σημεία» τα οποία αναλύει πλέον ο κάθε ενδιαφερόμενος.
Πως λοιπόν θα διαμορφωθούν οι τιμές των νέων Honda, θα μπορούν άραγε να πλασαριστούν στην αγορά της Ευρώπης, ή θα βρίσκονται απλώς καλογυαλισμένα στις εκθέσεις, καθώς οι επιπλέον φόροι θα τα έχουν κάνει απαγορευτικά.
Αυτό φυσικά ευνοεί του ευρωπαίους κατασκευαστές που έχουν εξαπολύσει ένα πόλεμο αποκάλυψης νέων ηλεκτρικών μοντέλων καλύπτοντας κάθε αγοραστή.
Μη ξεχνάμε ότι η ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων είναι σαφώς πιο εύκολη από μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, είτε βενζίνης είτε πετρελαίου καθώς πέρα από τους κινητήρες είναι και τα κιβώτια για παράδειγμα, κάτι που τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στο κεφάλαιο αυτό απαντούν με κιβώτια «μίας» ταχύτητας.
Να σημειωθεί επίσης ότι η Honda η σκοπεύει να σταματήσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2040.
Δεν είναι αυτό πολύ επιθετικό για τα τόσα εκατομμύρια ιδιοκτητών αυτοκινήτων Honda σε όλο τον κόσμο.
Αν και προβλέπουμε με την εισβολή των Ρώσων στην Ουκρανία πλάνα και σχέδια να πηγαίνουν «πίσω»…