Ένα νέο ρόλο στην πολυετή της καριέρα καλείται να παίξει η Toyota Corolla, η οποία από «αγγελάκι» των δρόμων μετατρέπεται σε ένα «διαβολικό» hot hatch!
H ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού τη νέα GR Corolla, η οποία μπαίνει στην παρέα των «άτακτων» GR Yaris, GR Supra και GR 86. Η κορυφαία έκδοση της Corolla φέρει την υπογραφή του αγωνιστικού τμήματος Toyota Gazoo Racing, ενώ η αμφίεση της κάνει ξεκάθαρες τις άγριες διαθέσεις της.
Παρατηρήστε τα «πρησμένα» της φτερά, με τα μπροστινά να διαθέτουν εισαγωγές αέρα και μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο. Στα πλευρικά μαρσπιέ ανάγλυφα αποτυπώνεται η ένδειξη GR-Four που υποδηλώνει την ύπαρξη έξυπνου συστήματος μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο προέρχεται από το GR-Yaris. Στο πρόγραμμα Νormal η κατατομή ροπής στον εμπρός/πίσω άξονα είναι 60:40, στο Sport 30:70 και στο Track 50:50.
Στο πίσω τμήμα της νέας GR Corolla ξεχωρίζει η μαύρη αεροτομή οροφής, ο μεγάλος διαχύτης, ο οποίος ενσωματώνει δυο στρογγυλές ακριανές εξατμίσεις και μια κεντρική τετραγωνισμένη. Επιθετικότερη σχεδίαση έχει ο μπροστινός προφυλακτήρας, ενώ πλατύτερη είναι η μάσκα με το κυψελωτό πλέγμα. Το λογότυπο GR έχει «καρφιτσωθεί» στη μάσκα, στα εμπρός φτερά, στις δαγκάνες των φρένων και στο πορτμπαγκάζ.
Η νέα GR Corolla πατάει σε πολυάκτινες μαύρες γυαλιστερές 18αρες ζάντες, οι οποίες ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4. Από πίσω τους διακρίνονται οι αλουμινένιες κόκκινες δαγκάνες με τις μπροστινές να είναι τεσσάρων εμβόλων και τις πίσω δυο εμβόλων, που σφίγγουν τους αεριζόμενους δίσκους, διαμέτρου 365 χλστ. και 297 χλστ. αντίστοιχα.
Για να μην «παχύνει» σημαντικά τη νέα GR Corolla η Toyota της τοποθέτησε καπό και πάνελ μπροστινών θυρών κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το συνολικό της βάρος είναι 1.474 κιλά, ενώ σε σύγκριση με την απλή hatchback Corolla ζυγίζει 85,7 κιλά περισσότερο.
Διαβάστε ακόμα
Στο εσωτερικό τώρα, η ισχυρότερη έκδοση GR δηλώνει την παρουσία της με το έμβλημα της στη βάση του τριάκτινου δερμάτινου τιμονιού και στα προσκέφαλα των εμπρός σπορ καθισμάτων, ενώ αλουμινένια είναι τα πεντάλ. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών προβάλει ταχύμετρο, στροφόμετρο, ένδειξη για την πίεση turbo και το επιλεγμένο πρόγραμμα τετρακίνησης. Δεν απουσιάζει η κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων που δέχεται φωνητικές εντολές με τη φράση-κλειδί “Hey Toyota”.
H «καρδιά» της νέας GR Corolla έχει μεταμοσχευτεί από το GR Yaris, καθώς μιλάμε για τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 1.6 λίτρων (με κωδική ονομασία G16E-GTS). Για λογαριασμό της GR Corolla παράγει 304 ίππους και 370 Nm, ενώ να θυμίσουμε ότι στo GR Yaris αποδίδει 261 ίππους και 360 Nm ροπής. Συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και με το σύστημα τετρακίνησης GR-Four που προαναφέραμε. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί οι επιδόσεις της νέας GR Corolla.
Για να γιορτάσει την πρεμιέρα της νέας GR-Four η Toyota θα προσφέρει μια σπέσιαλ έκδοση ονόματι Circuit. Στο μοναδικά χαρακτηριστικά της περιλαμβάνονται οι λειτουργικές εισαγωγές αέρα στο εμπρός καπό, η μεγαλύτερη αεροτομή, η οροφή από carbon που βοηθά στη μείωση του κέντρου βάρους, τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα με κόκκινες ραφές, το θερμαινόμενο τιμόνι, το ηχοσύστημα της JBL με οκτώ ηχεία και στο λεβιέ ταχυτήτων η υπογραφή του “Morizo”, το αγωνιστικό ψευδώνυμο του Προέδρου της Toyota, Akio Toyoda.
Το λανσάρισμα της νέας GR Corolla στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού θα ξεκινήσει αργότερα εντός του έτους, ενώ θα παράγεται στο εργοστάσιο Μοτομάτσι της Ιαπωνίας.