Οι φουσκωμένοι λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος ανάγκασαν μέχρι και τον Jose Mourinho να κάνει οικονομία!
Από που όμως ο προπονητής της Ρόμα αντλεί ηλεκτρική ενέργεια; Η απάντηση βρίσκεται στο νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Hyundai IONIQ 5, το οποίο διαθέτει καινοτόμα λειτουργία αμφίδρομης φόρτισης V2L (vehicle-to-load).
Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία το νέο IONIQ 5 μπορεί να φορτίσει οποιαδήποτε συσκευή, από ηλεκτρικά ποδήλατα και σκούτερ μέχρι εξοπλισμό κάμπινγκ, λειτουργώντας στην πραγματικότητα ως power bank, παρέχοντας ισχύ έως και 3,6 kW.
Στο παρακάτω video θα δείτε πως ο Πορτογάλος προπονητής έκανε επίδειξη της συγκεκριμένης λειτουργίας του IONIQ 5 σε τέσσερις παίκτες της Ρόμα. Ο 59χρονος προπονητής τους έδωσε ραντεβού σε μια σκοτεινή αίθουσα στο Προπονητικό Κέντρο της Ρόμα, που βρίσκεται στην Τριγκόρια της Ιταλίας.
Όταν οι παίκτες εισήλθαν στην αίθουσα τα φώτα άναψαν, μουσική άρχισε να ακούγεται και τα μόνιτορ λειτούργησαν αντλώντας ηλεκτρική ενέργεια από το παρευρισκόμενο IONIQ 5. Μάλιστα ένας δύσπιστος παίκτης της Ρόμα τράβηξε το καλώδιο για να διαπιστώσει αν όντως το ρεύμα έρχεται από το IONIQ 5.
Το νέο ΙΟΝΙQ 5 προσφέρεται με μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh ή 72.6 kWh. H μέγιστη αυτονομία κυμαίνεται από 470-480 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας του βρίσκεται πίσω τοποθετημένος, αλλά προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί ακόμα ένας εμπρός. Έτσι μιλάμε για δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση πάντως η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται στα 185 χλμ./ώρα.
Διαβάστε ακόμα
Με τη μπαταρία των 58 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα το δικίνητο IONIQ 5 παράγει 170 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,5 δευτ. Με την ίδια μπαταρία, αλλά με δυο ηλεκτροκινητήρες το τετρακίνητο IONIQ 5 παράγει συνδυαστικά 235 ίππους και 605 Nm ροπής, ενώ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,1 δευτ.
Με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 72.6 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα το δικίνητο IONIQ 5 έχει ισχύ 217 ίππους, ροπή 350 Nm και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτ. Το ισχυρότερο και τετρακίνητο ΙΟΝΙQ 5 χρησιμοποιεί δυο ηλεκτροκινητήρες και τη μπαταρία των 72.6 kWh. Παράγει συνδυαστικά 306 ίππους και 605 Nm ροπής, ενώ του αρκούν 5,2 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα.