Ποιος είπε ότι μόνο τα συμβατικά αυτοκίνητα δέχονται ειδοποιήσεις για ανάκληση; Επίσης ποιος είπε ότι οι ανακλήσεις αφορούν πάντα εκατοντάδες ή χιλιάδες οχήματα κάποιας εταιρείας;
Μέχρι και οι πανάκριβες Bugatti λοιπόν ακολουθούν την πολιτική της ανάκλησης, ενώ το συγκεκριμένο παράδειγμα αφορά μια μόνο Chiron. Για την ακρίβεια, καλείται για έλεγχο μια συγκεκριμένη Chiron, η οποία κατασκευάστηκε στις 16 Νοεμβρίου του 2017. Η εν λόγω Chiron βρίσκεται στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και σίγουρα ο ιδιοκτήτης της διάβασε έκπληκτος την αιτία της ανάκλησης. Ποια είναι αυτή;
Μια βίδα που ίσως δεν έχει σφίξει σωστά! Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) των Η.Π.Α. η Βugatti ανακάλυψε πρόσφατα, έπειτα από εσωτερικό έλεγχο στη βάση δεδομένων της, ότι στην επίμαχη Chiron μάλλον μια από τις δύο βίδες που συγκρατούν το στήριγμα του μπροστινού πλαισίου έχει ροπή σφιξίματος 9 Nm αντί για το συνιστώμενο ελάχιστο των 19 Nm.
Η γαλλική εταιρεία των supercars θα αναλάβει τη μεταφορά της Chiron στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εκεί οι τεχνικοί της θα ελέγξουν τη ροπή σφιξίματος της βίδας και θα την εναρμονίσουν με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, αν χρειάζεται.
Συνήθως οι λόγοι που πραγματοποιούνται οι ανακλήσεις είναι πιο σημαντικοί, καθώς μπορούν να οδηγήσουν σε ατύχημα, όμως για κάθε Bugatti σημασία έχει και η παραμικρή λεπτομέρεια. Πιστεύουμε πάντως ότι ο ιδιοκτήτης της Chiron θα αισθάνθηκε ανακούφιση όταν έμαθε ότι το «πρόβλημα» δεν αφορά το θηριώδη W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων, ο οποίος χάρη στα τέσσερα turbo του αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής.
Τέλος, να πούμε ότι πλέον η Bugatti ετοιμάζει τη διάδοχο της Chiron. Θα είναι το πρώτο μοντέλο της Bugatti μετά τη συγχώνευση της με τη Rimac, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα φέρει υβριδικό σύστημα κίνησης. Αρχικά ο διάδοχος της Chiron θα παρουσιαστεί στους εκλεκτούς πελάτες της Bugatti για να εκδηλώσουν το αγοραστικό τους ενδιαφέρον, ενώ οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2024.