Στη θέα του αμιγώς ηλεκτρικού Audi e-tron 55 Quattro, το βλέμμα καρφώνονται στα δύο μαύρα «αντικείμενα» σε σχήμα boomerang που κατά μια έννοια βρίσκονται στις θέσεις που πρακτικά είναι οι εξωτερικοί καθρέπτες.
Διαβάστε ακόμα
Στην πρώτη σκέψη πέρα του τι είναι «αυτά» τα μαύρα αντικείμενα, είναι πόσο θα κοστίζουν και τι ζημιά θα προκαλέσουν στο αμάξωμα όταν κάποιος τα «ακουμπήσει» και τα παρασύρει…
Χωρίς απάντηση λοιπόν τα μαύρα αυτά «αντικείμενα» είναι κάμερες και έχουν το ρόλο των εξωτερικών καθρεπτών, όπου οι εικόνες της κυκλοφορίας εμφανίζονται στις δύο οθόνες που βρίσκονται ψηλά στο εσωτερικών των θυρών.
Πέρα από το εντυπωσιακό gadget, ο οδηγός θα χρειαστεί αρκετό χρόνο για να συνηθίσει αυτή τη νέα «ιδέα» παρακολούθησης της κυκλοφορίας, κυρίως στις μανούβρες.
Φυσικά δεν είναι μόνο μόνο τα «αντικείμενα» αυτά που μαγνητίζουν τα βλέμματα.
Είναι η όλη σχεδιαστική εμφάνιση του SUV αυτοκινήτου, που χαρακτηρίζεται άκρως επιθετική.
Από την 8γωνη μάσκα με την ένδειξη e-tron, τα λεπτά φωτιστικά σώματα Led (πολύ δυνατά φώτα), μέχρι τις ζάντες 21 ιντσών (ελαστικά 265/45) με θέα τις πορτοκαλί δαγκάνες, τα πίσω ενωμένα φώτα, τη διακριτική αεροτομή και τις ράγες οροφής.
Εξατμίσεις δεν υπάρχουν, καθώς είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Το ίδιο εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό σε ύφος Audi για τα περί της ποιότητας.
Ξεχωρίζουν οι δύο συν μία μεγάλες οθόνες, που αποτελούν το ψηφιακό καντράν, την οθόνη αφής η οποία αρχικά νομίζεις ότι το λογισμικό «κόλλησε» καθώς απαιτείται λίγη περισσότερη αφή, ενώ η τρίτη οθόνη είναι για το σύστημα κλιματισμού.
Ένα άλλο gadget είναι τα μπουτόν του επιλογέα που βρίσκονται σε μια ειδική σχεδιαστική προσθήκη στη βάση της κονσόλας με τους πολλούς χώρους μικροαντικειμένων.
Τα καθίσματα φαρδιά άνετα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και με πορτοκαλί λεπτομέρειες προσθέτουν στο στυλ του χώρου.
Φυσικά ζήτημα χώρων δεν αντιμετωπίζεται καθώς αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο με εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.901 χλστ./1.935 χλστ./1/629 χλστ. με μεταξόνιο 2.928 χλστ. βάρος 2.565 κιλών, και χώρους αποσκευών 660 λίτρων με ρεζέρβα, ενώ κάτω από το μπροστινό καπό βρίσκονται τα καλώδια φόρτισης.
Με τι κινείται λοιπόν το αμιγώς e-tron 55 quattro.
To logo Quattro «ενημερώνει» ότι πρόκειται για όχημα με κίνηση και στους δύο άξονες, συνδυαστικής απόδοσης 265 kW ή 300 kW σε boost mode.
Η αυτονομία όσες φορές και αν το φορτίσαμε έδειχνε πάντα το ίδιο νούμερο, 251 χλμ. με την κατανάλωση σύμφωνα πάντα με το κομπιούτερ 37,5 kWh/100 χλμ.
Στο δρόμο χαρακτηρίζεται από την ομοιογένειά του, (200 χλμ./ώρα η τελική ταχύτητα, 5,7 δευτ. 0-100, 0 εκπομπές ρύπων) έχει αυτό το πέταγμα στις εκκινήσεις, ταξιδεύει αθόρυβα, έχοντας τους επιβάτες να απολαμβάνουν την πολύ καλή περιμετρική ορατότητα σε ένα πολύ φροντισμένο περιβάλλον.
Παρά τις διαστάσεις του είναι φιλικό προς τον οδηγό, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χωρίς κλίσεις και με μεγάλο σύμμαχο την αεροανάρτηση με όλα τα γραφικά να εμφανίζονται στην οθόνη. Με την αεροανάρτηση το αμάξωμα αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, για κίνηση ακόμα και σε σκληρές επιφάνειες και αναλόγως τις επιλογές αυτορυθμίζεται το αυτόματο κιβώτιο μονής σχέσης .
Η Audi δίνει έντονα το «παρών» της στην ηλεκτροκίνηση και το Αudi e-tron 55 Quattro είναι ένα μοντέλο που σε ξεναγεί, με στυλ, ποιότητα, με πολύ υψηλό βαθμό οδικής συμπεριφοράς κλείνοντας το μάτι στους φίλους της ηλεκτροκίνησης.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 87.799 ευρώ
.