Η McLaren βελτιώνεται Κυριακή με Κυριακή και δημιουργεί προσδοκίες, όμως ο διευθυντής της, Andreas Seidl, κρατά χαμηλά τους τόνους.
Από την 14η και τη 15η θέση στο Grand Prix του Bahrain, στην 7η και το DNF της Σαουδικής Αραβίας. Και από εκεί, στην 5η και την 6η θέση της Αυστραλίας. Από την έλειψη ταχύτητας και την αδυναμία να περάσουν στο Q3 των κατατακτήριων στα δύο πρώτα Grand Prix, στην 4η και την 7η θέση στην εκκίνηση του Albert Park. Οι δύο MCL36, αυτή του Lando Norris και αυτή του Daniel Ricciardo έχουν μόνο ανοδικά στοιχεία να παραθέσουν με την μέχρι τώρα εξέλιξη της σεζόν. Τα αποτελέσματα αλλά και η γενικότερη εικόνα της ομάδας στην Αυστραλία ήταν άκρως ενθαρρυντικά για τη συνέχεια, σε μια χρονιά που άρχισε με πάρα πολλά προβλήματα για τη McLaren.
Σύμφωνα με τον διευθυντή της βρετανικής ομάδας, ωστόσο, χρειάζεται υπομονή, καθώς η ανάκαμψη δεν έρχεται «εν μία νυκτί» μιας και το Albert Park είναι μία πίστα που ταιριάζει στο μονοθέσιο.
«Ήταν σημαντικό πως αφότου συνειδητοποιήσαμε πως υστερούμε σε απόδοση, κάναμε όσο πιο γρήγορα γινόταν τις απαραίτητες αναλύσεις και μελέτες, ώστε να δουλέψουμε στο πως μπορούμε να βελτιωθούμε το γρηγορότερο δυνατό.» είπε ο Seidl.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω πως υπάρχει ξεκάθαρο πλάνο στο προσκήνιο πλέον. Το τι πρέπει να κάνουμε με το μονοθέσιο ώστε να κάνουμε βήματα μπροστά, να βελτιώσουμε την απόσοσή μας, αυτό θα πάρει λίγο χρόνο. Πρέπει να έχουμε υπομονή, παρά τις φιλοδοξίες μας. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως αυτή τη στιγμή δουλεύουμε πάνω σε ένα ξεκάθαρο πλάνο.»
ΤΟ COST CAP ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Οι μειωμένοι οικονομικοί προϋπολογισμοί και ο λιγότερος χρόνος που έχουν για ξόδεμα στις αεροσύραγγες την εφετινή σεζόν οι ομάδες, κάνουν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα σε ό,τι αφορά πιθανές αναβαθμίσεις.
«Δεν θα ήθελα να μπω στη διαδικασία να ορίσω συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο θα έχουμε πετύχει το πλάνο μας,» τόνισε ο Seidl. «Υπάρχουν διαφορετικές παράμετροι που πρέπει να χειριστούμε. Υπάρχει και ένα ανώτατο όριο κόστους που πρέπει να συνυπολογίσουμε. Υπάρχει επίσης όριο στον χρόνο κάθε ομάδας στην αεροσύραγγα που πρέπει να διαχειριστούμε, επίσης.»
Σε ό,τι αφορά την απόδοση της McLaren στο Αυστραλιανό GP, ο Seidl έδωσε τις δικές του τρεις εξηγήσεις. «Ήμασταν βελτιωμένοι για τρείς λόγους,» εξήγησε ο Seidl. «Αρχικά φέραμε κάποιες μικρές αναβαθμίσεις που λειτούργησαν. Επιπροσθέτως, η χάραξη της πίστας ταίριαζε στο στήσιμο της MCL36, ήταν «ρευστή». Και τρίτον, πολύ απλά έχουμε μάθει κι άλλα πράγματα για το μονοθέσιο μετά και τη Jeddah, και δουλέψαμε πάνω του για το Albert Park, ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί, όχι μόνο για έναν γύρο, αλλά για έναν ολόκληρο αγώνα. Κεφάλια κάτω, τώρα, ας μην υπερ-ενθουσιαστούμε και ας συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά.»