Ας είμαστε ειλικρινείς, ωραία η άνεση που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά σε ένα σπορ μοντέλο, όπως το Toyota GR Supra, θες πιο συμμετοχική οδήγηση.
Το αίτημα αυτό φαίνεται ότι διατυπώθηκε πολλαπλώς στην ιαπωνική εταιρεία, η οποία αποφάσισε να προσφέρει πλέον το GR Supra και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα με την Gazoo Racing, το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, το επερχόμενο χειροκίνητο κιβώτιο έρχεται για να καλύψει το κενό που αισθάνονταν οι πιο παραδοσιακοί οδηγοί που θέλουν να χρησιμοποιούν το αριστερό πόδι και το δεξί τους χέρι τακτικά και όχι να «νεκρώνουν» τα άκρα τους όταν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Οι GR Supra με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων δε θα αναγνωρίζονται μόνο από την ύπαρξη συμπλέκτη και λεβιέ ταχυτήτων με αριθμημένες σχέσεις. Όπως βλέπετε και στην παραπάνω φωτογραφία το όνομα Supra θα είναι βαμμένο με κόκκινο γράμματα για να εκφράζει το πιο φλογερό οδηγικό ταπεραμέντο.
Διαβάστε ακόμα
Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι τώρα το GR Supra προσφέρονταν αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επερχόμενο μηχανικό κιβώτιο είναι νέο και εξατομικευμένο για το GR Supra, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς. Εκτός από το GR Supra μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έχουν αποκτήσει επίσης τα GR Yaris και GR 86.
Ανυπομονούμε να δούμε στην πράξη πως θα «δένει» το νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τον turbo εξακύλινδρο κινητήρα των 3.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, αλλά και με το δίλιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 258 ίππων και 400 Nm ροπής. Το GR Supra με μηχανικό κιβώτιο θα προσφέρεται στην αγορά της Αυστραλίας, των H.Π.Α αλλά και της Ευρώπης.