Στον πρώτο χωμάτινο αγώνα τη χρονιάς, το ράλι Πορτογαλίας, 19-22 Μαΐου, ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Loeb επιστρέφει στη δράση.
Διαβάστε ακόμα
Στο bucket του συνοδηγού η καθηγήτρια μαθηματικών Isabelle Galmiche, με την οποία κέρδισαν το rally Monte Carlo, πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος, στο τιμόνι του εργοστασιακού Ford Puma Rally1.
H Isabelle Galmiche, είναι η πρώτη γυναίκα από το 1997 που ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου από το 1997.
Γυρίζοντας πίσω τις σελίδες του ημερολογίου ο Loeb στην πρώτη του εμφάνιση στην Πορτογαλία με τον Daniel Elena τo 2007 κερδίζοντας τις 11 από τις 18 Ειδικές Διαδρομές με Citroen C4 WRC.
Δεύτερη νίκη το 2004 για τους Loeb-Elena με Citroen C4 WRC, το 2010 τερματίζουν 2οι πίσω από τους Ogier-Ingrassia με ίδια αυτοκίνητα (C4 WRC) όπως και το 2011 αλλά με αυτοκίνητα DS3 WRC.
Το 2019 ήταν η τελευταία συμμετοχή των Loeb-Elena στην Πορτογαλία.
Ο Loeb για τη συμμετοχή του στον αγώνα της Πορτογαλίας δήλωσε:
«Η οδήγηση με το Puma είναι μια από τις αγαπημένες μου αναμνήσεις στον κόσμο των ράλι. Η νίκη στο Μόντε Κάρλο μετά από τόσο καιρό ήταν απίστευτη. Η ομάδα δούλεψε πολύ καλά, δίνοντας γρήγορες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια του shakedown, με αποτέλεσμα την 80η νίκη στο WRC. Mε το που που οδήγησα το αυτοκίνητο για πρώτη φορά, είχα την πολύ καλή αίσθηση απολαμβάνοντας τη δύναμη από το υβριδικό σύστημα. Είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο, μια εξαιρετική ομάδα και γιορτάσαμε μια απίστευτη στιγμή μαζί.
Οι ημερομηνίες του ράλι Πορτογαλίας ήταν ένας κενός χρόνος στο ημερολόγιό μου και είναι ένα χωμάτινο ράλι που τελευταία φορά συμμετείχα το 2019, και έχω σημειώσεις από τις Ειδικές Διαδρομές. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που επέλεξα την Πορτογαλία, ο άλλος ήταν ότι ήθελα να κάνω έναν χωμάτινο αγώνα…»
Και να πως το παγκόσμιο πρωτάθλημα αποκτά και πάλι ενδιαφέρον, ενώ βάση πληροφοριών στον αγώνα της Πορτογαλίας θα κάνει την εμφάνισή του και ο Sebastien Ogier με το εργοστασιακό Toyota Yaris Rally1.
Στον αγώνα της Πορτογαλίας, η Ford M-Sport θα δώσει το «παρών» με 5 Puma Rally1. Είναι η πρώτη εργοστασιακή ομάδα που σε αγώνα «κατεβαίνει» με 5 αυτοκίνητα.