Την πλούσια κληρονομιά της εκμεταλλεύτηκε η Porsche, και έτσι δημιούργησε τη νέα 911 Sport Classic.
Με «άρωμα» από το ένδοξο παρελθόν η νέα 911 Sport Classic είναι εμπνευσμένη από την ιστορική 911 (1964 – 1973) και την 911 Carrera RS 2.7 του 1972, ενώ την επιμέλεια της ανέλαβε το τμήμα εξατομίκευσης Porsche Exclusive Manufaktur, σε συνεργασία με το τμήμα σχεδίασης Style Porsche.
Το εμπρός καπό και την οροφή διατρέχει μια διπλή λευκή λωρίδα, ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η χαρακτηριστική αεροτομή της Carrera RS 2.7. Πατάει σε τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω.
Ντεμπούτο στο αμάξωμα της νέας 911 Sport Classic κάνει η γκρι μεταλλική απόχρωση Sport Grey, ωστόσο η παλέτα προσφέρει τρεις ακόμα αποχρώσεις (Black, Agate Grey Metallic και Gentian Blue Metallic). Με χρυσά γράμματα στο πίσω τμήμα αναγράφεται το όνομα της 911 Sport Classic.
H «καρδιά» της νέας 911 Sport Classic είναι ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας των 3.7 λίτρων, ο οποίος παράγει 550 ίππους, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 7 σχέσεων.
Παράλληλα το στάνταρ σπορ σύστημα εξάτμισης είναι ειδικά προσαρμοσμένο στη νέα 911 Sport Classic προσφέροντας μια μοναδική ηχητική εμπειρία σε κάθε βύθισμα του δεξιού πεντάλ. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars η νέα 911 Sport Classic χρησιμοποιεί τη σπορ ανάρτηση των 911 Turbo και 911 GTS, η οποία χαμηλώνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 10 χλστ.
Στάνταρ είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης, το σύστημα προσαρμοζόμενης ανάρτησης PASM (Porsche Active Suspension Management), τα κεραμικά φρένα και το πακέτο Sport Chrono. Η Porsche θα κατασκευάσει μόνο 1.250 αντίτυπα της 911 Sport Classic, ενώ θα τα διαθέσει σε Ευρώπη (Ιούλιο) και Η.Π.Α.
https://youtu.be/mmzn77xOCe0