Στην Ελλάδα γνωρίζουμε καλά το Volkswagen Polo, επομένως δεν έχει νόημα να μας κρύβεται στην παραπάνω σκοτεινή φωτογραφία.
Μη βιάζεστε όμως, καθώς το συγκεκριμένο Polo έχει κάτι το διαφορετικό. Η πλήρης ονομασία του είναι Polo Track, αλλά μη μπερδεύεστε δεν πρόκειται για κάποια νέα crossover έκδοση. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία είναι μια πιο προσιτή οικονομικά εκδοχή του Polo, που αναμένεται στην αγορά της Βραζιλίας το 2023.
Η παραγωγή του θα πραγματοποιείται στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Taubate της Βραζιλίας, ενώ η χρήση της πλατφόρμας MQB επιτρέπει εξοικονόμηση στο κόστος ανάπτυξης του. Η Volkswagen δεν ανακοίνωσε ποιες περικοπές έχουν γίνει ώστε να μειωθεί το κόστος κατασκευής του Polo Track. Πάντως δε θα ήταν άσχημη ιδέα να έρθει και προς την Ελλάδα ένα πιο προσιτό Polo, καθώς η αρχική τιμή του στη χώρα μας φτάνει πλέον τα 17.950 ευρώ!
Με την πρώτη ματιά το νέο Polo Track δε φαίνεται να διαφοροποιείται σχεδιαστικά, αν παρατηρήσετε καλύτερα όμως θα εντοπίσετε το κυψελοειδές πλέγμα της πιο παχιάς μάσκας, τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τα πιο απλά γραφικά των εμπρός φωτιστικών σωμάτων.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι την τροφοδοσία του Polo Track θα αναλάβει ένας ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος «χιλιάρης» κινητήρας, ο οποίος θα μπορεί να καταναλώνει βενζίνη, αλλά και αιθανόλη.
Διαβάστε ακόμα
Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της πανδημίας και την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών, η Volkswagen αναμένει θετικά οικονομικά αποτελέσματα στη Λατινική Αμερική για πρώτη φορά από τη βαθιά ύφεση του 2013. Η επιτυχία αυτή οφείλεται εν μέρει στις συστηματικές μειώσεις του πάγιου κόστους, καθώς και στις προσαρμογές της παραγωγικής ικανότητας στα έξι εργοστάσια της περιοχής, στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου προγράμματος αναδιάρθρωσης.
Μάλιστα σκοπεύει να επενδύσει περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστική στην τοπική αγορά και να ενισχύσει την κερδοφορία. Παράλληλα από το 2017 η Volkswagen άρχισε να ενισχύει τη γκάμα της, λανσάροντας σε διάστημα τεσσάρων ετών 20 νέα μοντέλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες της Νότιας Αμερικής, ενώ τα περισσότερα κατασκευάζονται σε εργοστάσια της Volkswagen στη Βραζιλία.