Μονάδα παραγωγής ενέργειας είναι μάλλον και «όχι» κινητήρας που βρίσκεται σε αυτοκίνητο.
Και όμως αυτό το μηχανικό σύνολο σε διάταξη V, 6κύλινδρος twin-turbo 3λιτρος τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 288 ίππων με θηριώδη ροπή 491 Nm.
O κινητήρας αυτός κινεί το νέο Raptor, το θηριώδες pick-up της Ford που σε μήκoς ξεπερνάει τα 5 μ.
Διαβάστε ακόμα
Mάλιστα ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ενεργό σύστημα εξαγωγής ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα από 4 διαφορετικά προφίλ.
Ο οδηγός επιλέγει το προφίλ του ήχουν από ένα μπουτόν το οποίο έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τον «φωνητικό» του χαρακτήρα, χρησιμοποιώντας μία από τις παρακάτω ρυθμίσεις:
- Quiet: δίνει προτεραιότητα στον αθόρυβο χαρακτήρα έναντι των επιδόσεων και του έντονου ήχου προκειμένου να μην ενοχλεί τους πολίτες ειδικά κατά τις πρωινές ώρες.
- Normal:το προφίλ αυτό προορίζεται για καθημερινή χρήση και προσφέρει έναν ήχο εξάτμισης που κάνει αισθητή την παρουσία του, χωρίς να είναι υπερβολικά δυνατός για χρήση στο δρόμο. Το προφίλ αυτό χρησιμοποιείται “by default” στα προφίλ οδήγησης Normal, Slippery, Mud/Ruts και Rock Crawl
- Sport: προσφέρει μία πιο δυνατή και δυναμική χροιά
- Baja: το πιο εντυπωσιακό προφίλ ήχου τόσο σε ένταση όσο και σε χαρακτήρα, καθώς σε αυτό το πρόγραμμα το σύστημα εξαγωγής συμπεριφέρεται περισσότερο ως ελεύθερη εξάτμιση. Προορίζεται μόνο για χρήση off-road.
Ο κινητήρας του Raptor συνδυάζεται αποκλειστικά με 10άρι αυτόματο κιβώτιο με κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσα από μια σειρά οδηγικού προφίλ, αναλόγως τις συνθήκες.
Και για όσους είναι φανατικοί των diesel, το νέο Raptor θα είναι διαθέσιμο με τον 2λιτρο κινητήρα EcoBlue bi-turbo από το 2023.