Η Alpine θα φέρει μια νέα πίσω πτέρυγα στο ισπανικό Grand Prix, ως μέρος των γενικότερων αναβαθμίσεων που έχει ετοιμάσει για τα μονοθέσια του Fernando Alonso και του Esteban Ocon.
Τα πρώτα δείγματα της Alpine την εφετινή σεζόν ήταν πολύ ενθαρρυντικά. Η γαλλική ομάδα έμοιαζε πολύ γρήγορη, αλλά μια σειρά προβλημάτων αξιοπιστίας αλλά και… κακοτυχίας την κράτησαν μακριά από μια καλή συγκομιδή βαθμών σε κάποιον αγώνα.
Η ομάδα είναι σίγουρη, ωστόσο, ότι διαθέτει ένα αρκετά καλό πακέτο ώστε να «ξεχωρίσει» από το υπόλοιπο midfield και, γιατί όχι, να απειλήσει και τους δυνατότερους του grid .
ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ
Με πολλές ομάδες να φέρνουν αναβαθμίσεις στην Ισπανία, ο διευθυντής της ομάδας των Άλπεων, Otmar Szafnauer, αποκάλυψε ότι η πιο αξιοσημείωτη δική τους, στην A522, θα είναι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
«Έχουμε μια νέα πίσω πτέρυγα που έρχεται για την Ισπανία», είπε. «Θα πρέπει να είναι πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με την τελευταία φορά που τρέξαμε εκεί και θα πρέπει να είναι λίγο πιο αποδοτική, ώστε να την έχουμε και στα δύο αυτοκίνητα».
Η Alpine ήταν αρκετά καινοτόμα σε ο,τι αφορά τη φιλοσοφία της πίσω πτέρυγας, μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν. Και έτσι θα συνεχίσει. Στην πραγματικότητα, η νέα πτέρυγα της Α522, μπορεί να τραβήξει την προσοχή ορισμένων από τους αντιπάλους της, δεδομένου ότι «αντιστρέφει» μια σχεδιαστική τάση που χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια.
Το πίσω φτερό, λοιπόν, έχει πλέον ένα κομμάτι του, «μπαλωμένο»στην επάνω πίσω γωνία της τελικής του πλάκας (κόκκινο βέλος).
Ο νέρος αυτός σχεδιασμός, ίσως επηρεάσει και το DRS όταν αυτό χρησιμοποιείται, με το «σκίσιμο» της πτέρυγας να είναι πλέον πιο εσωτερικά από ό,τι είχαν συνηθίσει οι σχεδιαστές.
Εκτός από τις αεροδυναμικές βελτιώσεις για τις ευθείες, η Alpine προσπαθεί, επίσης, πολύ σκληρά να μειώσει το βάρος του μονοθεσίου της. Ο αθλητικός διευθυντής της Alpine, Alan Permane, είπε ότι η ομάδα είχε δει αρκετή βελτίωση σε αυτό το κομμάτι με τις αλλαγές που εισήχθησαν στην Imola, αλλά μπορεί να τα πάει και καλύτερα.
«Έχουμε κάνει βήματα προόδου, αλλά μπορούμε και καλύτερα», είπε. «Έχουμε κάνει πρόοδο σε αυτόν τον τομέα. Εξακολουθούμε να είμαστε λίγο ψηλά στο πλευρικό βάρος.
«Δεν σκέφτομαι τόσο άσχημα όσο κάποιοι άλλοι, αλλά σίγουρα δεν είμαστε τόσο καλοί όσο άλλες ομάδες. Ακούω ότι ορισμένα αυτοκίνητα είναι ακόμα και κάτω από το ελάχιστο όριο βάρους, ή συμβαδίζουν ακριβώς με αυτό. Εμείς είμαστε λίγο πιο πάνω, αλλά βελτιωνόμαστε σταθερά από τον πρώτο αγώνα μέχρι σήμερα».