Μέσα στο 2021 αναμένεται να έρθει η ανανεωμένη έκδοση του i30. Η ανανέωση θα επηρεάσει τόσο τις κανονικές εκδόσεις, όσο και την κορυφαία i30 N.
Στην τελευταία, οι αλλαγές εκτός από τον αισθητικό τομέα θα αφορούν και το κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι, πλέον οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν το εξάρι χειροκίνητο που προσφέρεται αυτή τη στιγμή ή αν προτιμούν το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT που θα είναι διαθέσιμο.
Όσον αφορά την αισθητική οι αλλαγές θα εντοπίζονται κυρίως στα δύο άκρα του αμαξώματος. Πιο συγκεκριμένα, στο μπροστά θα ανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας, τα φωτιστικά σώματα θα γίνουν πιο αιχμηρά και θα έχουν νέα LED φώτα ημέρας, ενώ η γρίλια θα μεγαλώσει. Στο πίσω εκτός από τον προφυλακτήρα, πιο φρέσκια εικόνα θα έχουν και τα φωτιστικά σώματα.
Τομέας στον οποίο δεν περιμένουμε κάποια αλλαγή είναι οι κινητήρες. Το γνώριμο σύνολο 2.0 λίτρων θα συνεχίσει να βρίσκεται κάτω από το καπό, αποδίδοντας 378 Nm ροπής και 250 ή 275 ίππους, ανάλογα την έκδοση.
Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα χρησιμοποιηθεί στο i30 N, είναι το ίδιο που συναντάμε και στο Veloster N. Χρησιμοποιεί υγρό συμπλέκτη, διαθέτει οχτώ σχέσεις και έχει κάποιες ειδικά ανεπτυγμένες λειτουργίες.
Η μία ονομάζεται N Grin Shift. Σκοπός της είναι να αυξάνει τη ροπή κατά 7%, επιτρέποντας στο turbo να ανεβάσει λίγο μεγαλύτερη πίεση και βελτιστοποιώντας την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων, για χρόνο μέχρι 20 δευτερόλεπτα. Μία άλλη λειτουργία είναι η N Power Shift. Όταν το βύθισμα του πεντάλ γκαζιού είναι άνω του 90%, κάνει τις αλλαγές με σκοπό τη μεταφορά μέγιστης ισχύος στους τροχούς.