Είναι γνωστό ότι τα Volvo είναι κινέζικα.
Ανήκουν στον κινέζικο κολοσσό Geely και τι πιο εύκολο από το να αντιγράψει ένα από τα μοντέλα της Volvo και να το «ρίξει» στην αγορά.
Διαβάστε ακόμα
Όπως για την περίπτωση το Xingyue L που είναι αντιγραφή της ναυαρχίδας της Volvo στα SUV, του XC90.
Έχοντας λοιπόν τη βάση, «κάτι» θα είδαν οι Κινέζοι και προχώρησαν στην αντιγραφή του XC 90, καθώς οι πωλήσεις μπορεί να μην πηγαίνουν όπως επιθυμούν, καθώς το Volvo XC 90 έχει πολλά χρόνια στην αγορά, το σχήμα πλέον δείχνει παλιό και στις τιμές που το XC 90 πλασάρεται υπάρχουν οι τρείς γερμανικές εταιρίες, Audi, BMW, Mercedes, οι οποίες σαρώνουν στην κυριολεξία, τόσο από πλευράς μοντέλων, κινητήρων, μεταδόσεων, αλλά κυρίως σε σιλουέτες πιο φρέσκες σε design, καθώς το εύρος των τριών γερμανικών brands είναι τεράστιο σε γκάμα και τεχνολογία απέναντι από το XC 90.
Το Volvo XC 90 ως μοντέλο έχει πολλά χρόνια στην πλάτη του. Η πρώτη έκδοση παρουσιάστηκε το 2002 και έμεινε στην αγορά έως και το 2014 και η 2η γενιά από το 2015 που παραμένει η ίδια μέχρι και σήμερα.
Μπορεί η Volvo να διατηρεί τα αυτοκίνητά της για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να τα αλλάζει, αλλά όταν έχεις αντιπάλους τις τρείς γερμανικές εταιρίες που συνεχώς εμπλουτίζουν και ανανεώνουν τη γκάμας τους, «εσύ» δεν μπορείς να παίξεις και γίνεσαι απλώς παρατηρητής, όπως αναφέρουν και οι πωλήσεις.
Εξάλλου όταν έχεις δώσει από 88.553 ευρώ και πάνω, από αυτήν την τιμή ξεκινάει το XC 90 στη χώρα μας, δεν σου είναι και ιδιαίτερα ευχάριστο όταν σταθεί δίπλα σου μια «αντιγραφή» όπως το Xingyue L, ακόμα και αν δεν κυκλοφορεί στη χώρα μας. Αν και δεν γνωρίζεις ποτέ πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Εδώ κλείνουν εργοστάσια με τεράστια παραγωγή αυτοκινήτων και μάρκες χαμένες στο παρελθόν ετοιμάζονται να λανσαριστούν. Ο κόσμος άλλαξε…