Η συγκεκριμένη λευκή απόχρωση αναδεικνύει το αρχοντικό sedan αμάξωμα της C200, ενώ σπορ τόνο προσδίδουν οι τροχοί των 18 ιντσών, τα πλευρικά μαρσπιέ, οι δυο τετραγωνισμένες εξατμίσεις και το διάσημο αστέρι της Mercedes που είναι τοποθετημένο στη μάσκα και όχι στο χείλος του εμπρός καπό.
Nα θυμηθούμε όμως και τις εξωτερικές διαστάσεις του γερμανικού μοντέλου. Έρχεται με μήκος 4.751 χλστ., πλάτος 1.820 χλστ. και ύψος 1.437 χλστ.
Πολυτελής και high-tech
H αρχιτεκτονική που πρωτογνωρίσαμε στην S-Class έχει εφαρμοστεί και στη mini-limo της Mercedes, με βασικούς πυλώνες την ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό κάθετη κεντρική οθόνη αφής 11,9 ιντσών (διακρίνεται για την ευκρίνεια και την απόκριση αφής) του συστήματος πολυμέσων MBUX και το ψηφιακό πίνακα οργάνων με πλήρως διαμορφώσιμη οθόνη 12,3 ιντσών.
Στην αρχή μπορεί να πελαγώσεις με την πληθώρα κουμπιών αφής που ενσωματώνονται στο τιμόνι με την παχιά στεφάνη και την επίπεδη βάση, αλλά σύντομα συνηθίζεις τη διαισθητική τους λειτουργία. Κάθε βράδυ αλλάζαμε χρωματισμό στον ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό της καμπίνας, καθώς η παλέτα του έμοιαζε ανεξάντλητη.
Η ποιότητα και το φινίρισμα όλων των υλικών είναι εφάμιλλα του ονόματος Mercedes. Οι πίσω επιβάτες έχουν χώρο για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.865 χλστ.), αλλά κάποιος με ψηλό ανάστημα θα δυσκολευτεί με την απόσταση ανάμεσα στο κεφάλι και στην οροφή. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ρόλο παίζει και η ύπαρξη της ηλιοροφής που χωρίζεται σε δυο τμήματα. Η παραμονή του μεσαίου πίσω επιβάτη δε θα είναι εύκολη, λόγω του κεντρικού υπερυψωμένου τούνελ. Το πορτμπαγκάζ ικανοποιεί με χωρητικότητα 455 λίτρων, ενώ κάτω από το δάπεδο του λάμπει με την απουσία της η ρεζέρβα.
Ενισχυμένη δύναμη
Η C200 των φωτογραφιών τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, ο οποίος έχει πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία, συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα EQ Boοst, ενώ παράγει 204 ίππους και 300 Nm ροπής. Αυτό απαρτίζεται από μπαταρία 48V και εναλλάκτη/μίζα. Αποστολή του είναι να βοηθάει το θερμικό κινητήρα στο έργο του, παρέχοντας έξτρα 20 ίππους και 200 Nm ροπής.
Το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς (διατίθεται και τετρακίνητη έκδοση 4MATIC), εκτελώντας με ακρίβεια ελβετικού ρολογιού της αλλαγές ταχυτήτων, ενώ διαθέτει και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητη χρήση.
Σε πραγματικές συνθήκες καταγράψαμε 9,5 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωση καυσίμου (επίσημη μέτρηση 6,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 148 γρ./χλμ.). Οι λάτρεις των επιδόσεων πάντως δε μένουν ανικανοποίητοι, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,3 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 246 χλμ./ώρα.
Οδηγώντας
Συχνότερα επιλέγαμε το πρόγραμμα οδήγησης Sport ή Sport+ (υπάρχουν επίσης τα Eco, Comfort και Individual) καθώς η απόκριση στο γκάζι γινόταν αμεσότερη και το βάρος του τιμονιού αυξάνονταν για περισσότερη ακρίβεια. Μπορείς να κάνεις ασφαλές «παιχνίδι» με την «ουρά» της C200, καθώς οι «αλυσίδες» των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας δε σπάνε εύκολα.
Καταπίνει τα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, όπου ταξιδεύει με σταθερότητά, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους, ξεκούραστα, με υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και αίσθημα ασφάλειας. Το φρένο έχει λίγο προοδευτική λειτουργία, λόγω της ανάκτησης ενέργειας, αλλά το συνηθίζεις.
Συμπέρασμα
Εξηλεκτρισμένη, αρχοντική, τεχνολογικά εξυψωμένη, ωριμότερη και πιο οδηγοκεντρική η Mercedes C200, αποτελεί μια από τις επιλογές για όσους αναζητούν premium κλασική τετράθυρη σιλουέτα. Τιμολογιακά τοποθετείται στα 53.250 ευρώ.