Απαντώντας στις φήμες που κυκλοφορούν για αφαίρεση του Μονακό από το καλεντάρι του 2023, ο Σάρλ Λεκλέρ είπε πως η «F1 χωρίς το Μονακό, απλά δεν είναι F1»
Το ενδεχόμενο ο αγώνας του Πριγκιπάτου να φύγει από το καλεντάρι του 2023 είναι πιθανό με ορισμένες πηγές να αναφέρουν ότι οι ομάδες έχουν ήδη ενημερωθεί γι’ αυτό. Το Μονακό «επιβίωσε» όλες αυτές τις δεκαετίες πληρώνοντας ένα εξαιρετικά χαμηλό ποσό για τη διεξαγωγήη των αγώνων, το οποίο είχε συμφωνηθεί στην εποχή του Μπέρνι Έκλεστοουν.
Η απογοήτευση της Liberty Media είναι μεγάλη σχετικά με την ουσιαστικά «ασύμφορη» συμφωνία του Μονακό με την F1, σε μια εποχή που υπάρχουν πολλά άλλα υποψήφια σιρκουί που προσφέρουν πολύ μεγαλύτερα ποσά για να ενταχθούν στο καλεντάρι.
Επιπροσθέτως, η διοργάνωση του Μονακό διατηρούσε πάντα το δικαίωμα να γεμίζει την πίστα με δικούς της χορηγούς, ορισμένοι εκ των οποίων «συγκρούονται» με άλλους της F1. Βασικό παράδειγμα η TAG Heuer, που αποτελεί άμεσο αντίπαλο του βασικού χορηγού της F1.Της Rolex.
Η FIA ΠΙΕΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ
Ο Στέφανο Ντομενικάλι κατέστησε σαφές ότι ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα ζητήματα, το GP του Μόντε Κάρλο, θα μπορούσε να μετακινηθεί από την παραδοσιακή περίοδο που διεξάγεται, στα τέλη Μαΐου, και ενδεχομένως να επιτρέψει στους αγώνες του Μαϊάμι και του Μόντρεαλ πραγματοποιηθούν τότε.
Αυτό μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως άλλη μία προσπάθεια να ασκηθεί πίεση στο «Automobile Club de Monaco» να κάνει μια καλύτερη συμφωνία με τη Φόρμουλα 1.
Ο… ντόπιος Σαρλ Λεκλέρ επιμένει ότι ο αγώνας πρέπει να διατηρηθεί στο ημερολόγιο.
«Νομίζω ότι θα ήταν μια κακή κίνηση και για τους δύο, τώρα», είπε. «Δεν θυμάμαι ποτέ το Μονακό χωρίς τη Φόρμουλα 1, εκτός από το 2020, λόγω του Covid-19.
«Και η Φόρμουλα 1 χωρίς το Μονακό, για μένα δεν είναι Φόρμουλα 1. Νομίζω ότι η F1 έχει κάποιες ιστορικές πίστες όπως το Silverstone, όπως η Monza, όπως και το Monaco, και νομίζω ότι πρέπει να μείνουν στο καλεντάρι.»
«ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΕΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ»
Πέρα από τα εμπορικά ζητήματα, ένα από τα τακτικά παράπονα που αφορούν το σιρκουί του Μονακό είναι η έλλειψη προσπεράσεων σε μια πίστα που δεν έχει αλλάξει εδώ και πολλά χρόνια. Τα μονοθέσια… φαρδαίνουν, η πίστα όμως όχι.
Ερωτηθείς για τη δυνατότητα τροποποίησης της, ο Λεκλέρ παραδέχτηκε ότι είναι δύσκολο.
«Το σκέφτηκα μερικές φορές, αν θα βελτιώσει πολύ το θέμα των προσπεράσεων», είπε. «Δεν ξέρω, ίσως πριν από το τούνελ μπορείς να πας αριστερά και να φτιάξεις μια μεγάλη ευθεία εκεί. Αλλά πόσο εφικτό είναι;
«Δεν είμαι σίγουρος. Φυσικά το να προσπεράσεις είναι δύσκολο, αλλά νομίζω ότι αυτό που όλοι αγαπάμε ως οδηγοί είναι η πρόκληση, ειδικά στις κατατακτήριες για να κάνουμε τον τέλειο γύρο, απλά πιέζοντας.
«Δεν υπάρχει πίστα που να πλησιάζει την αδρεναλίνη του Μονακό, και για μένα είναι κομμάτι της ιστορίας της Φόρμουλα 1 που θα πρέπει να παραμείνει στο καλεντάρι».