Με έναν μαγικό γύρο στο 1:11.376, αλλά και με τη βοήθεια της κόκκινης σημαίας, ο Σαρλ Λεκλέρ κατέκτησε την Pole Position στο Μονακό και επιβεβαίωσε τις προβλέψεις μετά τη γενικότερη επίδοσή του μέχρι σήμερα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ, με εξαίρεση τις τρίτες ελεύθερες δοκιμές έχει κάνει… πάρτι στο Μονακό. Στις κατατακτήριες «πέταξε» στο 1:11.376 και πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη Pole Position της καριέρας του στην πόλη καταγωγής του. Ο Πέρεζ προσπάθησε να αντιδράσει στο τέλος, όμως ένας λάθος υπολογισμός πριν την είσοδο του τούνελ έφερε την πρόσκρουσή του με τις μπαριέρες και την κόκκινη σημαία που έβαλε τέλος στο σέσιον!
ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΕ ΓΚΑΣΛΙ!
Στο Q1 οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν σταδιακά. Όσο ο ασφαλτοτάπητας γέμιζε γόμα, τόσο περισσότερη πρόσφυση έβρισκαν τα μονοθέσια. Οι δύο Φεράρι έδειξαν από νωρίς την ταχύτητά τους και πάτησαν κορυφή. Όλα πήγαιναν καλά, ώσπου ο Γιούκι Τσουνόντα χτύπησε το εμπρός αριστερά ελαστικό του στην έξοδο του τούνελ, πριν το σικέιν, και το κλατάρισμά του έφερε κόκκινη σημαία. Εκείνη τη στιγμή οι δύο Μακλάρεν κινδύνευαν και θα είχαν 2:25 για να κάνουν κάτι καλό. Τελικά πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους και ανέβηκαν στην κατάταξη. Πρώτος ο Λεκλέρ και δεύτερος ο Φερστάπεν, ενώ στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Ράσελ. Εκτός Q2 έμειναν ο Ζου, ο Λατίφι, ο Στρόλ, ο Γκασλί που δεν μπορούσε να το πιστέψει και ο Άλμπον.
ΧΑΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ ΝΟΡΙΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΛΕΚΛΕΡ
Στο Q2 ο Πέρεζ έσπασε το δίπολο Λεκλέρ-Σάινθ και θα μπορούσε, μάλιστα, να πάρει και την πρωτιά, αφού υπολειπόταν 90 χιλιοστά του πρώτου Μονεγάσκου. Στην τρίτη θέση ο Ισπανός της Σκουντερία ενώ τέταρτος, πάνω από τον Νόρις, έμεινε ο Φερστάπεν. Στο όριο μπήκε στο Q3 ο Αλόνσο, ο οποίος τελείωσε το σέσιον 10ος. Αποκλείστηκε και θα εκκινήσει στη 15η θέση ο Μικ Σουμάχερ, τον οποίο ακολούθησαν ο Ρικιάρντο, ο Μάγκνουσεν, ο Μπότας και ο Τσουνόντα. Αίσθηση, προκάλεσε για ακόμη μία φορά η τεράστια διαφορά του Νόρις από τον Ρικιάρντο, που κυμάνθηκε στο δευτερόλεπτο!
Στο Q3, ο Λεκλέρ έδειξε από τον πρώτο του κιόλας γύρο, τι μπορεί να κάνει. Στο 1:11.376 κινήθηκε ο «ντόπιος» Σαρλ που έβαλε τον πήχη πάρα πολύ ψηλά για τους υπόλοιπους. Και αυτό φάνηκε όταν με ελάχιστα δευτερόλεπτα να απομένουν, ο Πέρεζ έχασε το πίσω μέρος της RB18 στην τελευταία στροφή πριν το τούνελ και έφερε την κόκκινη σημαία και ουσιαστικά το τέλος των δοκιμών. Ο Μεξικανός ήξερε πως πρέπει να πιέσει πάρα πολύ και το έκανε όχι με ιδιαίτερη επιτυχία. Ταυτόχρονα ο Σάινθ δεν πρόλαβε να ειδοποιηθεί από τις κόκκινες σημαίες και να φρενάρει έγκαιρα και χτύπησε με το δικό του πίσω αριστερά μέρος, το εμπρός δεξιά του Πέρεζ. Τα δύο μονοθέσια ακινητοποιήθηκαν όπως και… οι κατατακτήριες του Μονακό. 1-2 για τη Σκουντερία, τρίτος ο Πέρεζ και τέταρτος ο Φερστάπεν!
Στις 16:00 ώρα Ελλάδος αύριο η εκκίνηση, δείτε αναλυτικά το τελικό grid: