To αμιγώς ηλεκτροκίνητο Kia EV6 απέδειξε το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που προσφέρει στους επιβάτες του.
Ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το υπέβαλε σε δοκιμές πρόσκρουσης και αποφάσισε ότι του αξίζει η ύψιστη διάκριση των πέντε αστέρων. Σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα ο θάλαμος των επιβατών παράμεινε σταθερός στη μετωπική πρόσκρουση, ενώ καλή προστασία είχαν τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού. Οριακή όμως ήταν η προστασία στο στήθος και στο πόδι του οδηγού.
Όταν εξετάστηκε το παραμορφώσιμο εμπόδιο στο οποίο προσέκρουσε, διαπιστώθηκε ότι σε πραγματικές συνθήκες το EV6 δε θα έβαζε σε μεγάλο κίνδυνο τα άλλο αυτοκίνητο. Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο και στην πιο δύσκολη μετωπική πρόσκρουση σε στύλο όλες οι κρίσιμες περιοχές του σώματος είχαν καλή προστασία. Η προστασία μετατόπισης του εμπρός επιβάτη προς την απέναντι εσωτερική μεριά του οχήματος, στην πλευρική πρόσκρουση, διαπιστώθηκε ότι ήταν οριακή.
Tα εμπρός καθίσματα μαζί με τα προσκέφαλα τους μπορούν να προστατέψουν την περιοχή του αυχένα σε μια ενδεχόμενη οπίσθια πρόσκρουση. Η αντίστοιχη προστασία για τους πίσω επιβάτες αξιολογήθηκε ως οριακή.
Οι ανήλικοι επιβάτες του ΕV6, ηλικίας 6 και 10 ετών, είχαν καλή προστασία σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος στη μετωπική πρόσκρουση. Το ίδιο ισχύει και για την πλευρική πρόσκρουση, με εξαίρεση το κεφάλι του μεγαλύτερου παιδιού, με την προστασία εκεί να χαρακτηρίζεται οριακή. Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί, ώστε να τοποθετείται μπροστά παιδικό κάθισμα.
Το εμπρός καπό του EV6 παρείχε επαρκή ή οριακή προστασία στο κεφάλι του πεζού, ενώ ο προφυλακτήρας καλή προστασία στα πόδια, αλλά στη λεκάνη τα αποτελέσματα ήταν ανάμεικτα. To σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης του EV6 μπορεί να εντοπίζει οχήματα, αλλά και ευάλωτους χρήστες του δρόμου. H απόκριση του συγκεκριμένου συστήματος απέναντι σε πεζούς ήταν επαρκής, σε ποδηλάτες και άλλα οχήματα καλή, με τις συγκρούσεις να αποφεύγονται ή να μετριάζονται τα αποτελέσματα τους.
H λίστα με τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας του EV6 περιλαμβάνει υπενθύμιση για τις εμπρός και πίσω ζώνες, περιοριστή ταχύτητας, κάμερα που εντοπίζει και προβάλει στον οδηγό τα τοπικά όρια ταχύτητας, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας, ενεργοποίηση των φρένων μετά από μια σύγκρουση για να αποφευχθούν επόμενες και σύστημα eCall που ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σύγκρουσης.
Ακολουθεί η αναλυτική βαθμολογία και το video από τις δοκιμές πρόσκρουσης του EV6.
Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 90%
Προστασία παιδιών: 86%
Προστασία πεζών: 64%
Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 87%