Με τη φόρα που είχε από το shakedown o Νεβίλ με τον Γουάιντεγκε μπήκαν στην Υπερειδική του ράλι Σαρδηνίας 3,32 χλμ. από τα οποία τα 2 χλμ. ήταν άσφαλτος, με το Hyundai i20 Rally1 και έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο.
Μια ανάσα πίσω με διαφορά 5/10 οι Kατσούτα-Γιόνστον (Toyota Yaris Rally1) και στα 7/10 οι Έβανς-Μάρτιν με το άλλο Toyota Rally1.
Oι Φινλανδοί που οδηγούν τη βαθμολογία Ροβάνπερα-Χάλτουνεν με το τρίτο Toyota Yaris Rally1 σημείωσαν τον 4ο χρόνο + 1 δευτ. και το τέταρτο Yaris Rally1 με τους Λάπι-Φερμ στην πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο σε χωμάτινο αγώνα σημείωσαν τον ίδιο χρόνο με τους Φινλανδούς.
Ακολούθησαν Τάνακ-Γιαρβέογια (Hyundai i20 Rally1) + 1.3 δευτ., Σόρδο-Καρέρα (Hyundai i20 Rally1) +1.7 δευτ., Φορμό-Κορία (Ford Puma Rally1) + 2.2 δευτ., Μπριν-Ναγκλ (Ford Puma Rally1) με τη 10άδα να κλείνει με τους Γκρινσμιθ-Άντερσον (Ford Puma Rally1) + 3.4 δευτ.
Με τα rally2 ταχύτεροι ήταν οι Μπουλάσια-Οχανεσιάν με Skoda Fabia Rally2.
Η πρώτη Ειδική Διαδρομή και χωρίς τεχνική υποστήριξη ήταν όλο παγίδες. Η διαδρομή ήταν έτσι που δεν μπορούσε να βγάλει διαφορές.
Αύριο τα πολύ δύσκολα με σκληρές Ειδικές Διαδρομές και τα ερωτήματα πολλά.
Όπως ο Νεβίλ θα συνεχίσει με τη φόρα που ξεκίνησε, ο Μπριν θα βρει τον τρόπο να πάει το Puma πιο γρήγορα, όπως και ο Τάνακ το Hyundai, ο Ροβάνπερα τι «λογαριασμούς» έχει κάνει για να πάει στην 4η σερί νίκη του φέτος, και η «γάτα» ο Σόρδο πως θα κινηθεί.
Παρασκευή βράδυ στο τέλος του 1ου σκέλους μια σειρά από απαντήσεις θα έχουμε…