Αυτό και αν είναι βόμβα.
Η Γερμανία είναι αντίθετη στη διακοπή των θερμικών κινητήρων από το 2035, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ, τονίζοντας ότι το ντίζελ και η βενζίνη πρέπει να παραμείνουν ως καύσιμο
Έτσι η Γερμανία παίρνει επισήμως θέση για τη διακοπή πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ στην Ευρώπη από το 2035.
Και η θέση είναι σαφώς κατά την απόφασης, από τη μεγαλύτερη αγορά καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Η γερμανική κυβέρνηση, μέσω της φωνής του υπουργού Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ, λέει ότι δεν θα συμμορφωθεί με τα σχέδια της ΕΕ για απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων εξοπλισμένων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε 13 χρόνια, από το 2035 δηλαδή.
Σε ομιλία που πραγματοποιήθηκε στην ένωση Γερμανών βιομηχάνων, ο Λίντνερ δήλωσε ότι θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν εξειδικευμένες αγορές στις οποίες θα πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν νέα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Προσθέτοντας ότι η απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου είναι λάθος και ότι η γερμανική κυβέρνηση διαφωνεί με την κοινοτική νομοθεσία.
Ο Λίντερ, ο οποίος είναι μέλος του Γερμανικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, που επί του παρόντος αποτελεί πλειοψηφία μαζί με τα άλλο κόμματα, το Σοσιαλδημοκρατικό και τους Πράσινους.
Τόνισε επίσης ότι αυτό δεν σημαίνει ότι η Γερμανία δεν θα συνεχίσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην οικολογική μετάβαση και τη διάδοση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Εδώ ανοίγει ένα κεφάλαιο που ερμηνεύεται ως εξής.
Η απαγόρευση της συνολικής πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη θα οδηγήσει τους κατασκευαστές να σταματήσουν να αναπτύσσουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, είτε βενζίνης είτε πετρελαίου.
Γι’ αυτό ο Λίντνερ υποστηρίζει ότι η απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου είναι λάθος.
Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας Φόλκερ Βίσινγκ δήλωσε πρόσφατα ότι έχει την ίδια άποψη με τον Λίντνερ
Και τώρα τι γίνεται…
Η διαδικασία για την οριστική έγκριση που εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει ακόμα πολύ δρόμο
Πρώτα να εγκριθεί μεταξύ των αρμόδιων επιτροπών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και μετά μεταξύ του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, της Επιτροπής και του Κοινοβουλίου.
Η τελική απόφαση θα ληφθεί το φθινόπωρο, αν τελικά ληφθεί…
Διαβάστε ακόμα