Ο Οζιέ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα.
Ο οδηγός της Toyota με το Yaris Rally1 έδειξε από νωρίς την πρόθεση του για να υπερασπιστεί την περυσινή του νίκη, όπως και να πάρει το πάνω χέρι στην αναμέτρησή του με τον Λεμπ. Μια αναμέτρηση που ξεκίνησε από το Μόντε Κάρλο.
‘Ετσι ο Οζιέ ξεκίνησε με στιλ γράφοντας τον ταχύτερο γύρο στην Υπερειδική που έγινε την Πέμπτη το απόγευμα στο Ναϊρόμπι.
Ο Γάλλος, που φέτος έχει επιλέξει κάποιους από τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος να τρέξει, κέρδισε τον Τιερί Νεβίλ που ήταν πίσω του 5/10 με το Hyundai.
Τρίτος ο Οτ Τάνκα με το άλλο i20 Rally1
Ο Οζιέ ήταν ο περυσινός νικητής του 2021, όταν και το Ράλι Σαφάρι επέστρεψε στο WRC μετά από 19 χρόνια απουσίας, σχολιάζοντας;
«Επέστρεψα για τον κόσμο», είπε ο οδηγός του Yaris Rally1 . « ‘Εχει τόσα χρώματα εδώ και οι άνθρωποι σε αυτή τη χώρα μας στηρίζουν με εκπληκτικό τρόπο. Η πρόκληση θα είναι μεγάλη. Συνήθως δεν είναι αυτό το είδος του ράλι που αγαπώ. Θα είναι σίγουρα πολύ δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε»
Ο Έλφιν Έβανς ήταν 1,2 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον team-mate του σημειώνοντας τον 4ο χρόνο, με τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Λεμπ 5ο, ενώ την εξάδα έκλεισε ο Τακαμότο Κατσούτα.
Όμως τι συνέβη στον επικεφαλής του πρωταθλήματος Κάλε Ροβάνπερα;
Η Υπερειδική για τον Φινλανδό αποδείχθηκε καταστροφική, όταν στην πρώτη κιόλας αριστερή στροφή υπερέβαλει βγήκε από το δρόμο, και παραλίγο να τουμπάρει. Ευτυχώς για αυτόν κατάφερε να συνεχίσει, όμως είχε κλατάρισμα στο πίσω δεξιό ελαστικό του Yaris Rally1, και η όλη καθυστέρηση του κόστισε 11,6 δευτερόλεπτα.
«Ημουν στα όρια του φρεναρίσματος» εξήγησε ο Κάλε.
«Τίποτα δεν συνέβη πραγματικά, αλλά είχαμε ένα κλατάρισμα. Ήταν μεγάλη απογοήτευση, αλλά είναι ένα μεγάλο ράλι και θα προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε στις επόμενες μέρες».
Ο Έλληνας Σερδερίδης με τον Μικλότ τερμάτισαν την υπερειδική στη 13η θέση της γενικής με το Puma Rally1 της M-Sport.Το εναρκτήριο σκέλος της Παρασκευής εκτείνεται στη βόρεια και νότια πλευρά της λίμνης Nαϊβάσα και περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές: Loldia (19,17 χλμ.), Geothermal (11,68 χλμ.) – μια καινούργια ειδική διαδρομή, που ανεβαίνει πάνω από απόκρημνους λόφους με βράχους – καθώς και την Kedong (31,25 χλμ.), που είναι και η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του ράλι.
Παρασκευή 23 Ιουνίου το πρώτο σκέλος, σε έναν αγώνα που όλα μπορούν να αλλάξουν και να ανατραπούν.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΉΣ
1 Οζιέ-Βεϊγιαά (Toyota) 3’18.8
2 Νεβίλ-Γουάϊταγκε (Hyundai) +0.6
3 Τάνακ-Γιαρβέογια (Hyundai) +1.1
4 Eβανς-Μάρτιν (Toyota) +1.6
5 λεμπ-Γκαλμις (M-Sport Ford) +1.8
6 Κατσούτα-Τζόνστον (Toyota) +1.9
7 Μπριν-Νέιγκλ (M-Sport Ford) +4.4
8 Γκρίνσμιθ-Άντερσον (M-Sport Ford) +4.7
9 O. Σόλμπεργκ- Έντμοντσον(Hyundai) +5.8
10 Φορμό-Κορία (M-Sport Ford) +7.1
8 Ροβάνπερα- Χάλτουνεν (Toyota) +9.5
…………………………………………
- Σερδερίδης-Μικλό (Μ-Sport Ford) +17.1s