Ο οίκος βελτιώσεων Novitec «έβαλε» στο χέρι τη Ferrari SF90 Stradale και μετά από μια σειρά βελτιώσεων ανέβασε την ισχύ από τους 1.000 ίππους στους 1.109.
Όμως οι επεμβάσεις δεν έγιναν μόνο στη μονάδα –υβριδική-ενέργειας.
Η SF90 Stradale φέρει στο κέντρο και πίσω V8 κινητήρα 4 λίτρων και τρείς ηλεκτροκινητήρες.
Οι δύο «συνεργάζονται» ξεχωριστά με τους μπροστινούς τροχούς και ο τρίτος βρίσκεται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου.
Οι επεμβάσεις στην ηλεκτρονική μονάδα και στις εξατμίσεις, με άλλες υψηλής απόδοσης, με μεταλλικούς καταλύτες αύξησαν την ισχύ κατά 109 ίππους, 1.109 δηλαδή με 918 Nm ροπής.
Να σημειωθεί ότι δύο μονάδες ελέγχου plug-and-play Novitec N-Tronic είναι προσαρμοσμένες στα ηλεκτρονικά του κινητήρα. Έχουν επαναπρογραμματισμένους χάρτες για τον ψεκασμό και την ανάφλεξη.
Με αυτήν την ισχύ ο ιταλικός πύραυλος για την επιτάχυνση 0-100 σταματάει τα χρονόμετρα στα 2,4 δευτ. και σε 6,3 για τα 0-200 με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα.
Ωστόσο, η γοητεία της ενίσχυσης από τη Novitec για τη Ferrari SF90 Stradale, δεν είναι απλώς η περαιτέρω απόδοση ισχύος.
Εξίσου συναρπαστική είναι η ακόμα πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και η ακόμα πιο ισχυρή επιτάχυνση σύμφωνα με τον βελτιωτικό οίκο.
Σε ο,τι αφορά την εμφάνιση ο οίκος ανέπτυξε στελέχη του αυτοκινήτου στην αεροδυναμική σήραγγα που συνδυάζουν ακόμα πιο εντυπωσιακή εμφάνιση και κυρίως δημιουργούν ακόμη πιο αεροδυναμική κάθετη δύναμη.
Για μπροστά υπάρχει ένα διαφορετικό σπόιλερ από ανθρακόνημα που εξασφαλίζει ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
Μάλιστα τα μπροστινά πτερύγια στα αριστερά και στα δεξιά του σπόιλερ οδηγούν με ακρίβεια το ρεύμα αέρα πέρα από τους θόλους των μπροστινών τροχών, ενώ ειδικούς αεραγωγούς φέρουν τα φτερά.
Οι τεχνικοί διαμόρφωσαν και τις εισαγωγές αέρα για τον κινητήρα ενώ στο πίσω μέρος το καπό «τελειώνει» σε αεροτομή με έντονη κλίση.
Κάτω από αυτό και πάνω από τους διαχύτες είναι οι δύο εξατμίσεις 112 χλστ., η κάθε μια, που τρομάζουν στη θέα τους.
Τοποθετήθηκαν άλλα ελατήρια που έχουν μειώσει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ. μπροστά και κατά 25 χλστ. πίσω, όπου εκτός από το πιο χαμηλό κέντρο βάρους, προσθέτουν στην όλη εμφάνιση.
Φέρει μάλιστα ηλεκτρικό σύστημα ανύψωσης του μπροστινού μέρους κατά 40 χλστ. για οδήγηση πάνω από εμπόδια και κακοτεχνίες.
Το αυτοκίνητο «πατάει» σε σφυρήλατες ζάντες υψηλής τεχνολογίας 21 ιντσών που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τον αμερικάνικο κατασκευαστή Vossen με τα ελαστικά να είναι διαστάσεων 255/30 ZR 21 για μπροστά και 325/25 ZR 21 για πίσω.
Όσο για το εσωτερικό είναι καθαρά ζήτημα ιδιοκτήτη τι σχήμα και τι χρώμα της επένδυσης από Αλκαντάρα θα επενδυθεί.
Διαβάστε ακόμα