Παρά τα σημαντικά προβλήματα που υπάρχουν στην παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο Όμιλος Volkswagen μπαίνει όλο και «πιο βαθιά» στην πρίζα.
«Αγκάθια» για την ηλεκτροκίνηση από την αρχή του έτους αποτέλεσαν οι συνεχιζόμενες ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, το lockdown που επιβλήθηκε στη μεγάλη αγορά της Κίνας, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η προσωρινή διακοπή παραγωγής στην Ευρώπη.
Σύμφωνα λοιπόν με το γερμανικό κολοσσό οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών του οχημάτων το πρώτο εξάμηνο του 2022 σημείωσαν άνοδο +27%. Αναλυτικότερα από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους πούλησε συνολικά 217.100 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2021 είχε καταγράψει 170.900 πωλήσεις. Ποια ήταν τα εμπορικότερα ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου Volkswagen τους πρώτους έξι μήνες του έτους;
Στην πρώτη θέση τα ID.4 και ΙD.5 με αθροιστικές πωλήσεις 66.800 μονάδες. Ακολουθεί το ID.3 (26.000 μονάδες), το Audi e-tron συμπεριλαμβανομένου του Sportback (24.700 μονάδες), το Skoda Enyaq iV συμπεριλαμβανομένου του Coupe (22.000 μονάδες), η Porsche Taycan συμπεριλαμβανομένου του Cross Turismo (18.900 μονάδες) και το Audi Q4 e-tron συμπεριλαμβανομένου του Sportback (18.200 μονάδες).
Οι περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων το πρώτο εξάμηνο του έτους σημειώθηκαν στην Ευρώπη (128.800 μονάδες), ενώ ακολουθεί η Κίνα με τριπλασιασμό πωλήσεων (63.500 μονάδες), οι Η.Π.Α (17.000 μονάδες) και οι υπόλοιπες αγορές του κόσμου (7.800 μονάδες).
Πρώτη και με διαφορά σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων τερμάτισε η Volkswagen (115.900 μονάδες), δεύτερη η Audi (50.000 μονάδες), τρίτη η Skoda (22.000 μονάδες), τέταρτη η Porsche (18.900 μονάδες) και πέμπτη η Seat/Cupra (8.300 μονάδες).