Πέρα από την αύξηση της αυτονομίας και τη διεύρυνση του δικτύου σταθμών φόρτισης, για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης απαιτείται ακόμα μια ενέργεια.
Να γίνει πιο προσιτή στο ευρύ κοινό. Για το λόγο αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκοπεύουν να λανσάρουν μικρότερα αστικών προδιαγραφών αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα με τιμή κοντά στα 20.000 ευρώ.
Τη σχετική διεύρυνση της γκάμας τους έχουν ήδη ανακοινώσει Volkswagen, Skoda και Cupra. Ανάλογη απόφαση όμως έχει λάβει και η Hyundai, η οποία θα κατασκευάσει ένα μικρό και οικονομικό αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα λανσαριστεί στη Γηραιά Ήπειρο. Αυτό επιβεβαίωσε σε συνέντευξη του ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai Eυρώπης, Andreas-Christoph Hofmann.
Διευκρίνισε όμως ότι η ανάπτυξη ενός τέτοιου ηλεκτρικού μοντέλου απαιτεί χρόνο και δεν είναι εύκολη, καθώς στην εξίσωση υπάρχει το κόστος των μπαταριών που ανεβάζει την τελική τιμή και το βάρος που προσθέτουν στο όχημα. H νοτιοκορεάτικη εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει πάντως μέχρι το 2030 περισσότερα από 11 νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το πρώτο εξάμηνο του 2022 η Hyundai πούλησε στην Ευρώπη συνολικά 263.005 οχήματα, πετυχαίνοντας αύξηση +8,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Από τις πωλήσεις αυτές το 16% προέρχεται από εξηλεκτρισμένα της μοντέλα, τα οποία μαζί με τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα στη γκάμα της συνέβαλαν στη συγκεκριμένη εμπορική της επιτυχίας στην Ευρώπη.
Σημαντική ώθηση έδωσε το δημοφιλές Kona Electric, η παραγωγή του οποίου ξεκίνησε στην Τσεχία το 2020. Παράλληλα πέρυσι λανσαρίστηκε το ηλεκτρικό Ioniq 5 και πρόσφατα έκανε πρεμιέρα το νέο Ioniq 6, ενώ τη σκυτάλη θα παραλάβει το επερχόμενο το Ioniq 7, ένα μεγάλο SUV με τρεις σειρές καθισμάτων.