Μπορεί και ο Κάρλος Σάινθ και ο Κέβιν Μάγκνουσεν να κατάφεραν να φτάσουν έως το Q3, ωστόσο οι δυό τους θα εκκινήσουν από το πίσω μέρος του grid.
Νέα μονάδα διαχείρησης ηλεκτρονικών, νέα μονάδα ισχύος, νέο τούρμπο, νέες μονάδες MGU-K και MGU-H. Όλες αυτές οι αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ ενόψει του γκραν πρι της Γαλλίας. Ως εκ τούτου, η ποινή του (που στην αρχή, με αλλαγμένη μόνο τη μονάδα διαχείρησης ηλεκτρονικών ήταν 10 θέσεις) θα είναι να εκκινήσει από την τελευταία θέση.
Ή μάλλον, από τη 19η, μιας και παρόμοιες αλλαγές έκανε και η Haas στο μονοθέσιο του Κέβιν Μάγκνουσεν, ο οποίος δέχθηκε την ίδια ποινή. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο κανονισμός λέει πως όποιος από τους οδηγούς που έχουν τιμωρία εκκίνησης από το πίσω μέρος του grid, τερματίσει πιο ψηλά στις κατατακτήριες, θα εκκινήσει 19ος.
Ο Σάινθ δεν είχε άγχος στο Q3 και έτσι βοήθησε τον Λεκλέρ να πανηγυρίσει την 7η Pole του στη σεζόν, δίνοντάς του το Slipstream. Ο Φερστάπεν δεν κατάφερε να χτυπήσει τον χρόνο του Μονεγάσκου και έμεινε δεύτερος. Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν ο Πέρες και ο Χάμιλτον.
Αναλυτικά η σχάρα εκκίνησης στην πίστα Πολ Ρικάρ: