Δεν παίρνει «ανάσα» η επερχόμενη Rolls-Royce Spectre, καθώς συνεχίζει το εντατικό της πρόγραμμα εξέλιξης.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι η νέα Spectre είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Rolls-Royce. Προκειμένου να τελειοποιήσει κάθε της λεπτομέρεια η Rolls-Royce έχει ανακοινώσει ότι η Spectre κατά τη διάρκεια των εξαντλητικών δοκιμών της θα διανύσει συνολικά 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα! Σύμφωνα πάντως με το χρονοδιάγραμμα το τέταρτο τρίμηνο του 2023 θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις της Spectre.
Η «προπόνηση» της συνεχίζεται στη νότια Γαλλία, όπου σκοπεύει να καλύψει 625.000 χλμ., εκ των οποίων αρκετά στο υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών αυτοκινήτων Miramas. Εκεί η Spectre θα οδηγηθεί σε πίστες, ενώ θα εισέλθει σε αεροδυναμικές σήραγγες. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η αρχική πρόβλεψη για το συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) ήταν 0,26 τελικά όμως είναι πιο χαμηλός στο 0,25.
Πέρα από το Miramas υπάρχει ακόμα ένας λόγος που η Rolls-Royce επέλεξε τη Γαλλική Ριβιέρα με τους παραλιακούς δρόμους και τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους στα ενδότερα για την εξέλιξη της Spectre. Αρκετοί από τους εκλεκτούς πελάτες της κατοικούν εκεί, επομένως θα τους άρεσε να οδηγούν την Spectre στους δρόμους που έχει εξελιχτεί.
H Rolls-Royce καυχιέται ότι η Spectre θα είναι το πιο άκαμπτο μοντέλο της, χάρη στην αρχιτεκτονική αλουμινίου, η οποία είναι ενισχυμένη με χαλύβδινα τμήματα για καλύτερη στρεπτική ακαμψία. Παράλληλα η ενσωματωμένη στο δάπεδο μπαταρία ενισχύει την ακαμψία του οχήματος.
Εκτεταμένη είναι η χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα της Spectre, καθώς ξεκινάει από τη μπροστινή κολόνα και φτάνει μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα, μια απόσταση δηλαδή 4 μέτρων. Σημειώνεται ακόμα ότι οι πόρτες της, με μήκος περίπου 1,5 μέτρο, είναι οι μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Rolls-Royce.
Ειδική μνεία αξίζει στο σύστημα “Flagbearer”, το οποίο μπορεί να διαβάζει την επιφάνεια του δρόμου και μπορεί να γνωρίζει την επόμενη στροφή, χάρη στο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Έτσι μπορεί να αποσυνδέει αυτόματα την αντιστρεπτική ράβδο στις ευθείες, ευνοώντας την άνεση όταν οι τροχοί συναντούν λακκούβες. Όταν πλησιάζει η επόμενη στροφή επανασυνδέει την αντιστρεπτική ράβδο, η απόσβεση σκληραίνει και ενεργοποιείται το σύστημα τετραδιεύθυνσης.