Το 2ο σκέλος του ράλι Φινλανδίας αποτελείται από 8 Ειδικές Διαδρομές 150 χλμ.
Οι καιρικές συνθήκες είναι βροχερές, μάλιστα ο Χούτουνεν ανέφερε ότι είναι τόσο έντονη η βροχόπτωση που κάνει δύσκολη την ορατότητα.
Ήδη βρισκόμαστε «στου δρόμου τα μισά» με τον Τάνακ (Hyundai i20 Rally1) να προηγείται κατά 9,5 δευτ. του Λάπι (Toyota Yaris Rally1) ενώ ο Ροβάνπερα (Toyota Yaris Rally1) σημειώνοντας τπον ταχύτερο χρόνο σε δύο Ειδικές Διαδρομές «ανέβηκε» στην 3η θέση.
Έχει διαφορά 12.9 δευτ. ενώ ο Έβανς (Toyota Yaris Rally1) υποχώρησε στην 4η θέση με διαφορά 17.9 δευτ. από την κορυφή.
Από μια Ειδική Διαδρομή κέρδισαν οι Έβανς και Τάνακ.
Ο Νεβίλ (άλλαξαν διαφορικά στο Hyundai i20 Rally1) βρίσκεται στην 5η θέση, αλλά με μεγάλη διαφορά από την κορυφή 1’ 28.5 ενώ στα 5,2 δευτ. τον ακολουθεί ο Κατσούτα.
Ο Χούτουνεν έχοντας επιδιορθώσει οι τεχνικοί της Ford M-Sport τη βλάβη στον κινητήρα του Puma Rally1, συνεχίζει και ενώ κέρδιζε συνεχώς θέσεις, από την 21η που ξεκίνησε το 2ο σκέλος του Σαββάτου, ένα πρόβλημα με την υποβοήθηση του τιμονιού είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει ένα λεπτό και να «πέσει» στην 16η θέση.
Ο Σούνινεν με το Hyundai i20 Rally2 εξακολουθεί να προηγείται της κατηγορίας.
Ο Μπριν εγκατέλειψε στη 2η Ειδική Διαδρομή του Σαββάτου, στην 12η του αγώνα από τις 22, όταν χτύπησε σε ένα βράχο διαλύοντας την ανάρτηση του Ford Puma Rally1.
Ο Σόλμπεργκ δεν εκίνησε μετά την έξοδό του, καθώς το roll-cage στο Hyundai i20 Rally1 είχε σημάδια από την έξοδο
Ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα, τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει, και φυσικά ο κόσμος που παρακολουθεί είναι απίστευτος σε όγκο.