Οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν, ενώ είχαν τεθεί επικεφαλής στον αγώνα, γράφοντας ένα εκπληκτικό χρόνο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή, είχαν έξοδο στην αμέσως επόμενη.
Το πλήρωμα είχε να σημειώσει έξοδο εκτός αγώνα εδώ και σχεδόν ένα χρόνο.
Ο Κάλε μπήκε δυναμικά στην πρώτη ειδική διαδρομή και ήταν γρηγορότερος του team mate του Έλφιν Έβανς κατά 2,5 δευτερόλεπτα, όμως αμέσως μετά στην δεύτερη Ειδική Διαδρομή τα πράγματα άλλαξαν δραματικά, για το φινλανδικό πλήρωμα του Yaris.
Ο Κάλε ήταν να ξεκινήσει την Ειδική Διαδρομή στις 11.08 ακριβώς, όμως έγινε κάποιο μπέρδεμα και ξεκίνησαν στις 11.12.
Ο συνοδηγός του Ροβάνπερα, ο Γιόνε Χάλτουνεν ήταν φανερά απογοητευμένος και ο Κάλε κουνούσε με απορία το κεφάλι του.
Μόλις ξεκίνησε τελικά ο Φινλναδός την ειδική διαδρομή κατάφερε και πέρασε τα δυο πρώτα σπλιτ, (ενδιάμεσοι χρόνοι) όμως πήγαν όλα στραβά σε μια γρήγορη αριστερή στροφή, που την πήρε πολύ ανοικτά με αποτέλεσμα να γράψε μεγάλη τροχιά από το δρόμο και να πέσει μέσα σε ένα γεωργικό αυλάκι αποστράγγισης.
Το Yaris Rally1 ακινητοποιήθηκε αφού έφερε αρκετές τούμπες.
Τόσο ο Ροβάνπερα όσο και ο Χάλτουνεν βγήκαν από το αυτοκίνητο.
Μετά την 4η Ειδική Διαδρομή ο Εβανς προηγείται 2,3 δευτ. του Τάνακ και 8,8 δευτ. του Νεβίλ.
Για να ολοκληρωθεί το πρώτο σκέλος απομένουν άλλες 4 Ειδικές Διαδρομές.