Οι Νεβίλ-Γουάιταγκε διατήρησαν την πρώτη θέση, στο πρώτο μισό του επεισοδιακού στου δρόμου τα μισά στο 2ο σκέλος, του Σαββάτου 20 Αυγούστου.
Μια ειδική ακυρώθηκε (η 10η), από την έξοδο των Μπριν-Νάγκλ. Ωστόσο οι Βέλγοι της Hyundai κάνουν, μέχρι στιγμής, κάνει έναν αλάνθαστο αγώνα, παίζοντας για την πρώτη θέση, σαν τη γάτα με το ποντίκι με τον team- mate τους στη Hyundai, τον Οτ Τάνακ.
Οι Τάνακ-Γιαρβέογια με το καλημέρα, στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του Σαββάτου και την 9η του αγώνα έδειξαν τις προθέσεις τους, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο.
Η διαφορά τους, όμως από τον Νεβίλ ήταν μόλις +0.1 δευτερόλεπτα. Η επόμενη ειδική ακυρώθηκε, λόγω της εξόδου των Ιρλανδών με το Puma, και ο Νεβίλ διατήρησε την πρώτη θέση.
Στις επόμενες Ειδικές Διαδρομές, ο Νεβίλ εξαπέλυσε επίθεση, δείχνοντας ποιος κάνει κουμάντο στα βελγικά εδάφη.
Κέρδισε τις επόμενες δύο Ειδικές Διαδρομές και μάλιστα στην τελευταία ανέβασε τη διαφορά στα +16.2 από τον Τάνακ.
«Δεν ξέρω τι να πω» δήλωσε ο Νεβίλ «δεν νοιώθω να πηγαίνω γρήγορα κι όμως οι χρόνοι στο τέλος της διαδρομής είναι καλοί. Πιστεύω ότι μπορώ να κινηθώ ακόμα πιο γρήγορα».
Ο Τάνακ πάντως, είχε τη στιγμή του στη δέκατη Ειδική Διαδρομή, αλλά το έσωσε την τελευταία στιγμή. Μάλιστα είχε μια ένδειξη για πρόβλημα στην μετάδοση του i20 Rally1, και δεν ξέρουμε κατά πόσο επηρέασε στις επόμενες Eιδικές Διαδρομές το ρυθμό του Εσθονού.
Πιο πίσω στην τρίτη θέση ο Έβανς, που παλεύει να διατηρηθεί στον ανταγωνισμό, έχει να μαζέψει και το καπέλο των 10 δευτερολέπτων, που προστέθηκε στον χρόνο του, όταν έφτασαν καθυστερημένοι στο κοντρόλ της 8ης Ειδικής Διαδρομής,χθες, ένα λεπτό αργότερα του προκαθορισμένου χρόνου τους.
Χωρίς τον χρόνο της ποινής, πάλι οι Έβανς – Μάρτιν, θα ήταν πίσω από τον Νεβίλ, απλά δεν θα είχαν τόση μεγάλη διαφορά.
«Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι ευχαριστημένος, είναι πονηρές οι Ειδικές Διαδρομές και δεν έχω το ρυθμό που θέλω».
Τέταρτος, αλλά ευχαριστημένος από την απόδοσή του, είναι οι Λάπι-Φερμ. Ο Φινλανδός δεν θεωρεί, ότι πάει όσο γρήγορα θέλει, όμως είναι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
«Οδηγώ χωρίς άγχος, για να πω την αλήθεια έχω εκπλαγεί με τους χρόνους μου, γιατί ξέρω, πως πολλές φορές φρενάρω πολύ νωρίς από ότι πρέπει».
Ο Λάπι δεν ανησυχεί πλέον για τη θέση του στη γενική, γιατί, ο κύριος αντίπαλος του, ο Μπριν που θα μπορούσε να τον απειλήσει, εγκατέλειψε τον αγώνα.
Οι Φορμό – Κορία κάνουν ένα σπουδαίο αγώνα, μέχρι στιγμής. Είναι στην 5η θέση της γενικής – πέρασαν τον Σόλμπεργκ και προσπαθούν να μη κάνουν το λάθος.
«Στη 10η Ειδική Διαδρομή, που βγήκε ο Μπριν» είπε ο Φορμό «πέρσι 500 μέτρα μετά εγκατέλειψα τον αγώνα. Οπότε ήμουν πάρα πολύ προσεκτικός στη συγκεκριμένη ειδική διαδρομή».
Ο Σόλμπεργκ από την άλλη, δεν μπορούσε να οδηγήσει σωστά και έχασε χρόνο και θέση. Παραπονέθηκε, πως το αυτοκίνητό του υπέστρεφε και προτίμησε να μη ρισκάρει.
Στην 7η θέση βρέθηκαν οι, Κατσούτα-Τζόνστον, ενώ οι Γκρινσμιθ – Άντερσον είχαν τη στιγμή τους, όταν στην 10η ειδική βγήκαν στα χωράφια με αποτέλεσμα να τραυματίσουν το Puma.
«Βγήκαμε στη 10η Ειδική Διαδρομή και κτυπήσαμε το πίσω αριστερό μέρος, του αυτοκινήτου μας. Χρειάστηκε να το επιδιορθώσουμε με αποτέλεσμα να φτάσουμε στην αφετηρία της επόμενης Ειδικης Διαδρομής αργοπορημένοι κατά 19 λεπτά από τον προκαθορισμένο χρόνο μας. Θα χρειαστεί να το επιδιορθώσουμε ξανά το αυτοκίνητο».
Το πλήρωμα του Puma δέχθηκε ποινή 3λεπτών και 10 δευτερολέπτων με αποτέλεσμα να πέσει εκτός δεκάδας και έχασε ακόμα 3 λεπτά, όταν σταμάτησαν ξανά για να εξετάσουν το πρόβλημα στο αυτοκίνητό τους.
Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι οδηγοί της κατηγορίας WRC2 με τους Λεφέβρ, Μίκελσεν και Ροσέλ στην 8η, 9η και 10η θέση της γενικής αντίστοιχα.
Θα κρατήσει το 1-2 με τους οδηγούς της, η Hyundai ή στις 4 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές θα έχουμε κι άλλα δράματα;
Μέχρι στιγμής, η κορεάτικη ομάδα, έχει όλα της τα αυτοκίνητα στον αγώνα, ενώ Toyota και M-Sport έχουν χάσει από ένα. Μείνετε συντονισμένοι μετά το μεσημεριανό σέρβις έχουν να γίνουν πολλά.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου μισού του 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ.
1 Νεβίλ-Γουίταγκε Hyundai i20
2 Τάνακ-Γιαρβέογια Hyundai i20 +16.2
- Έβανς – Μάρτιν Toyota Yaris +21.5
4 Λάπι-Φερμς Toyota Yaris +58.7
5 Φορμό-Κορία M-Sport Puma +2.42.0
6 Σόλμπεργκ-Έντμοντσον Hyndai i20 +2.46.5
7 Κατσούτα-Τζόνστον Toyota Yaris +5.37.3
8 Λεφέβρ-Mαλφί Citroen C3 WRC2 +6.03.4
9 Μίκελσεν- Eρικσεν Skoda Fabia WRC2 +6.08.0
10 Ροσέλ-Σαρέντ Citroen C3 WRC2 +6.39.2