Η ζωή είναι πολύ περίεργη και ακόμα πιο περίεργα είναι τα παιχνίδια που κάνει.
Στο Βέλγιο πολλά ακούστηκαν για την αντικατάσταση του αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας Ζουλιέν Μονσέ.
Και μάλιστα οι φήμες έγιναν ακόμα πιο έντονες μετά τη λήξη του αγώνα παρά το γεγονός ότι ο Τάνακ πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη, μετά τη Φινλανδία, «σκαρφαλώνοντας» μάλιστα στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών πίσω από τον Ροβάνπερα.
Πολλά είναι αυτά που ακούγονται που έχουν να κάνουνε και με το στυλ των δηλώσεων του Τάνακ (συνεχώς διαμαρτύρεται για το αυτοκίνητο) όπου στη Φινλανδία του τα «έχωσε» ο Ροβάνπερα και στο Βέλγιο ο Νεβίλ.
Η αλήθεια είναι ότι η απότομη φυσή του Αντρέα Αντάμο λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος έφερε αναστάτωση στην ομάδα, που η εξέλιξη του νέου i20 Rally1, στην πρώτη χρονιά της υβριδικής τεχνολογίας στα ράλι δεν έφερε τα αποτελέσματα που ανέμεναν οι αξιωματούχοι της κορεάτικης εταιρίας.
Βέβαια με αντίπαλο με Toyota και με έναν Ροβανπέρα που μοιάζει ότι έχει έλθει από άλλον πλανήτη, οι τρείς νίκες δεν είναι και άσχημες εάν σκεφτούμε ότι ακόμα ο Νεβίλ δεν έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Και ποιος θα αντικαταστήσει το Μονσέ, οι πληροφορίες αναφέρουν τον Ερικ Μπουγιέ με μεγάλη καριέρα στη Formula 1 ως αγωνιστικός διευθυντής της Lotus F1, Renault F1 και McLaren.
Από τις πίστες στις λάσπες και στα χώματα για τον 48χρονο Γάλλο που θα αναλάβει αγωνιστικός διευθυντής στη Hyundai Motorsport .
Να δούμε εάν οι φήμες θα επιβεβαιωθούν για αυτήν την επικείμενη αλλαγή.
Διαβάστε ακόμα